مدیر صندوق ذخیره فرهنگیان استان قزوین

استمرار عضویت بازنشستگان و حق عضویت ٥ درصدی از اولویت های موسسه است

قزوین (پانا) - مدیر صندوق ذخیره فرهنگیان استان قزوین گفت: استمرار عضویت بازنشستگان و حق عضویت ٥ درصدی از اولویت های موسسه است.

کد مطلب: ۸۲۱۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
استمرار عضویت بازنشستگان و حق عضویت ٥ درصدی از اولویت های موسسه است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ،رحیم سرکار در اولین کارگروه صندوق ذخیره اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین که با حضور اعضاء این کارگروه در اداره کل برگزار شد ، افزود: نگاه سیاسی به صندوق ذخیره فرهنگیان موجب به وجود آمدن مشکلات فراوان و مسدود شدن سرمایه های صندوق شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به تحقیق و تفحص مجلس محترم شورای اسلامی و بر طرف شدن این سوء تفاهم ها می توان با برنامه ریزی قوی و مدیریت شده موجبات احیاء دوباره صندوق ذخیره فرهنگیان را فراهم کرد و تحولی شگرف در وضعیت رفاه فرهنگیان ایجاد نمود.

سرکار خاطر نشان کرد : تحلیل عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان به دلیل نگاه های سیاسی موجب وارد شدن ضرر و زیان فراوانی به صندوق گردیده است که امیدواریم با روشنگری در مسیر رشد و توسعه قرار بگیرد.

مدیر صندوق ذخیره فرهنگیان استان قزوین یاد آور شد: بر اساس نظر کارشناسان اقتصادی با توجه به ظرفیت بالقوه موجود در صندوق ذخیره فرهنگیان اگر این صندوق باردیگر به مسیر رشد و توسعه بازگرد ، ظرفیت و قابلیت پرداخت مبلغی برابر با حقوق فرهنگیان را به اعضاء خود دارد.

وی با تاکید بر اینکه همه این پروژه ها و برنامه ها برای اجرایی شدن و رسیدن به مرحله سودآوری نیازمند منابع است گفت: منابع ما شامل پرداختی اعضا، کمک دولت و سود ناشی از فعالیت های اقتصادی است. البته در این مسیر نیازمند منابع و حمایت دولت نیز هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار