مدیرآموزش و پرورش شهر قدس:

نقش معلم ،روشنگری و تاباندن نور به عرصه های تاریک وجود بشر است

شهر قدس (پانا) - مراسم تجلیل از معلمان نمونه مقطع ابتدایی شهر قدس در تالار پارسیان منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۱۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
نقش معلم ،روشنگری و تاباندن نور به عرصه های تاریک وجود بشر است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در این مراسم سخنان خود را با نام بردن از پنج شهید معلم این شهرستان آغاز و از حاضرین خواست به احترام این شهدای والامقام از جای خود برخواسته و صلواتی را بر ارواح طیبه شهیدان بفرستند.

محمدرضا بهمنش ، در ادامه گفت : حضور پدران و مادران شهدا را در این مراسم ارج می نهیم که معلمین واقعی فرزندان این بزرگوارانند.

وی با اشاره به اینکه این مراسم اولین مراسم تکریم از معلمان نمونه به همراه خانواده آنان است ، گفت : بدون شک موفقیت یک فرد با همراهی و مساعدت خانواده اش به دست می آید و خانواده نقشی بی بدیل در فراهم نمودن شکوفایی و پیروزی افراد دارد ، پس این موفقیت بر معلمان نمونه و خانواده آنها مبارک باد.

بهمنش ، نقش معلم را روشنگری و تاباندن نور به عرصه های تاریک وجود بشر دانسته و بیان داشت : معلمین عزیز ، همه وجودشان سرشار از سوز و گداز انسان سازی است.

مدیر آموزش و پرورش به توصیف جایگاه معلم پرداخته و عنوان کرد : موهبت تعلیم و تربیت به معلمین عزیز ارزانی شده تا ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک دانش آموزان حک ، سیاهی جهل را از دل ها زدوده و زلال دانایی را در روان بشر جاری سازند.

بهمنش افزود : در این مسیر مقدس بزرگانی همچون معلم شهیدمطهری ، گامی نهاده اند که نامشان بر تارک زمان می درخشد ، کسی که با شهادت عبادت علمی و عملی خود را کامل کرد.

این مقام مسئول سخنان خود را به جملاتی از شهیدرجایی زینت دادو گفت :معلمی شغل نیست ، معلمی عشق است ؛ اگر به عنوان شغل انتخابش کرده‌ای ، رهایش کن و اگر عشق توست مبارکت باد.

شایان ذکر است در این مراسم از خانواده شهدای معلم ، پیشکسوتان فرهنگی و معلمان نمونه شهرستان قدس در مقطع ابتدایی تقدیر بعمل آمد.

/خبرنگار :شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار