آئین تکریم و غبار روبی مسجد امام حسین(ع) شهرقدس برگزار شد

شهر قدس (پانا) - در آستانه ماه مبارک رمضان،آئین تکریم و غبار روبی مسجد امام حسین(ع) شهرقدس برگزار شد .

کد مطلب: ۸۲۱۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آئین تکریم و غبار روبی مسجد امام حسین(ع) شهرقدس برگزار شد

رنجکش، عضو هیئت امنا و کانون فرهنگی مسجد امام حسین(ع) گفت: در دهه تکریم و غبار روبی مساجد، همه ساله با عنایت خداوند متعال و با همکاری امام جماعت، نمازگزاران، اعضای پایگاه بسیج شهید مسکینی و مطهره، نظافت خانه خدا انجام می شود تا آماده ورود به ماه خدا شویم.

وی در ادامه افزود: در ماه مبارک رمضان نیز با همکاری هیئت امنا و واحد فرهنگی مسجد برنامه های مختلف از جمله پذیرایی با افطار از نمازگزاران، سحری و مراسم ویژه شب های قدر، زیر نظر امام جماعت مسجد برگزار می شودو با توجه به فعالیت های گوناگون فرهنگی و مذهبی، مسجد امام حسین(ع) به عنوان مسجد نمونه منطقه از امور مساجد منطقه معرفی شده است.

رنجکش خاطر نشان کرد: حضور نمازگزاران در مسجد نشان دهنده اتحاد و یکدلی میان مردم است و مشارکت در آیین پاکیزگی مساجد نوعی جهاد و انسان سازی است.

یکی دیگراز اعضاء هیئت امنا مسجد امام حسین(ع) در ارتباط با همکاری و کمک نوجوانان و جوانان نیزدر این مراسم بیان کرد: حضور نوجوانان و جوانان در این کار موجب جذب بیشتر آنان به مسجد شده و به علاوه با برگزاری برنامه های مختلف در واحد فرهنگی، احترام به نظرات، تواضع و مسئولیت پذیری و تقسیم کار میان آنها، می توان شاهد گرایش بیشتری از نوجوانان و جوانان به مساجد باشیم.

/خبرنگار:شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار