فرماندار ویژه کرج به ارتش رسانه ای البرز پیوست

کرج (پانا) - فرماندار ویژه کرج در بازدید خود از رسانه های استان البرز، در جمع اعضای خانه مطبوعات و خبرنگاران اظهار داشت: خانه مطبوعات با جایگاه بالایی که دارد می تواند در ساماندهی خبرنگاران به خوبی بدرخشد.

کد مطلب: ۸۲۱۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ویژه کرج به ارتش رسانه ای البرز پیوست

سیروس شفقی در نشست دوستانه با اعضای خانه مطبوعات، به اهمیت و جایگاه خانه مطبوعات اشاره کرد و اظهار داشت: مطبوعات همیشه تاثیر گذار در گروه های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی وفرهنگی هستند.اگر آموزش و دانش اطلاعاتی خبرنگاران بروز باشد بدون شک تاثیرگذاری بر افکار عمومی و جامعه پیرامون دوچندان خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با بیان ساده تر باید خاطرنشان نمایم که، جایگاه خانه مطبوعات می تواند در راستای بیان اطلاعات و شفاف سازی ها و حتی آموزش های صحیح اصحاب رسانه در امر اطلاع رسانی، ارزشمند باشد. لذا می طلبد که همه ما نسبت به این موضوع واقف باشیم و بنوعی از خانه مطبوعات باید حمایت نمود.

وی در ادامه مطرح کرد: رسانه ها حتی در تحقق شعار سال جاری نیز می توانند موثر واقع شوند.

شفقی افزود: رسانه ها عامل موثر در جامعه هستند و می توانند با توجه به ظرفیتهای خود در بازه مسائل اجتماعی با پژوهش های خود، دولت و مسئولان محلی را در برنامه ریزی علمی در راستای کاهش مشکلات یاری دهد.

فرماندار کرج؛ رسالت خانه مطبوعات را ایجاد انگیزه و تقویت فضای رسانه دانست و یادآور شد: رسانه ها به منظور انعکاس مثبت و منفی فعالیت های مدیران در راستای اهداف نظام ضمن نقد منصفانه، وظیفه خطیر دیگری نیز بر عهده دارند و مدیران نیز باید در مقابل انتقادهای رسانه ای ظرفیت بالا داشته و پاسخگوی آن باشند.

شفقی گفت: هر تشکیلاتی در سیستم کاری خود یک متولی برای خود تعریف کرده است. همانطور که متولی این مجموعه اداره ارشاد است و اداره ارشاد باید سیاست ها وبرنامه های خود را در راستای این موضوع انجام دهد. ما نیز می بایست دوشادوش اداره ارشاد در مسیر اعتلای جایگاه خبرنگاران گام برداریم.

فرماندار کرج در ادامه به احداث ساختمان خانه مطبوعات اشاره کرد و تصریح نمود: این دغدغه مندی بسیار معقول است و باید به آن پرداخت.

تامین مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان جهت خانه مطبوعات وعده ای بود که توسط فرماندار ویژه کرج روی میز کنفرانس اصحاب رسانه نهاده شد و اعلام کرد من از همین تریبون اعلام می دارم تامین این مبلغ را به عهده می گیرم .

فرماندار کرج در ارتباط با انتخاب روابط عمومی فرمانداری گفت: بنده نیز بسیار متاسف هستم که فرمانداری مرکز استان روابط عمومی ندارد، اما این موضوع به دوره حضور بنده در کرج برنمی گردد و درصدد ایجاد مکانی در فرمانداری برای اصحاب رسانه هستم.

در پایان جلسه فرماندار کرج با دریافت کارت عضویت افتخاری خانه مطبوعات به ارتش رسانه ای استان البرز پیوست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار