طرح ملی توان افزایی زنان با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی برگزار می شود

تهران (پانا) - طرح ملی توان افزایی زنان با رویکرد کسب وکار و کارآفرینی با عنوان «مسیر کسب و کار من»، همزمان در سراسر کشو برای 100 نفر از جوانان صاحب ایده هر استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۲۱۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح ملی توان افزایی زنان با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان، این بنیاد طرح ملی توان افزایی زنان با رویکرد کسب وکار و کارآفرینی با همکاری مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مدیریت امور بانوان وخانواده استانداری و بنیاد توسعه کارآفرینی زنان وجوانان برگزار می شود و در این طرح 100 نفر از جوانان علاقمند هر استان، شناسایی و در سه روز از خدمات آموزشی و مشاوره ای طرح بهرمند می شوند.

این طرح ویژه بانوان استان است و حداکثر 30 درصد از سهمیه هر استان بر حسب نیاز و علاقمندی به مردان اختصاص پیدا می کند.خدمات ارائه شده در این طرح کاملا رایگان است و جوانان علاقمند به خویش فرمایی، جوانان صاحب ایده و جوانانی که کسب و کار نو پا دارند می توانند در این طرح شرکت کنند.

شرط سنی شرکت کنندگان 20 تا 40 سال است و ثبت نام در این طرح، صرفا از طریق سایت www.foundationed.ir انجام می شود و مخاطبان نهایی از بین ثبت نام کنندگان انتخاب می شوند.

روابط عمومی بنیاد ، با اشاره به خدمات ارائه شده در طرح اعلام کرد: افراد با شرکت در این طرح می توانند علاوه بر دریافت آموزش هایی در زمینه جستجوی فرصت های کسب و کار و کارآفرینی ، ایده یابی، بوم مدل کسب و کار و ترسیم نقشه راه با الگوی کارآفرینان موفق نیز آشنا شده و از خدمات مشاوره فردی و گروهی جهت تجاری سازی ایده خود بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که زمان نهایی برگزاری رویداد پس از ثبت نام و انتخاب متقاضیان تعیین و به اطلاع رسانده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار