مدیر سازمان دانش آموزی استان:

سازمان دانش آموزی همه ی ارکان مدرسه را در تربیت دخیل می کند/ ایجاد نشاط فصل مشترک فعالیت های تشکیلاتی

زاهدان(پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت: برای اینکه تربیت به معنای حقیقی تحقق یابد بایستی تمام ارکان مدرسه در این زمینه نقش آفرینی کنند و سازمان دانش آموزی بستری مناسب برای تحقق این امر است.

کد مطلب: ۸۲۱۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی همه ی ارکان مدرسه را در تربیت دخیل می کند/ ایجاد نشاط فصل مشترک فعالیت های تشکیلاتی

داود صیاد در اردوی آموزشی تشکیلاتی مدرسین کشوری و مربیان فعال سازمان دانش آموزی استان که در اردوگاه فرهنگی تربیتی فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم ترین موضوعات نظام تعلیم و تربیت موضوع پرورش و فعالیت های مرتبط با این حوزه است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنان خود در جمع معلمان نمونه استانی "توجه ویژه به موضوع پرورش و معاونت پرورشی حتی در سطح مدرسه را خواستار شدند" و همچنین سند تحول بنیادین به عنوان مهم ترین سند راهبردی در آموزش و پرورش به موضاعات پرورش و تربیت توجه ویژه و جدی داشته است.

صیاد خاطر نشان کرد: از سوی دیگر بسیاری از صاحب نظران حوزه تعلیم و تربیت بر این باورند که زمانی پرورش در مدرسه به درستی انجام خواهد گرفت که تمامی ارکان مدرسه در این امر دخیل باشند.

مدیر سازمان دانش آموزی با اشاره به اینکه مربیان تشکیلاتی سازمان از تمامی سطوح مدارس انتخاب می شوند بیان کرد: تنها مربیان پرورشی و دانش آموخته ی حوزه های تربیتی در فعالیت آموزشی و تشکیلاتی سازمان نقش آفرین نیستند و مزیت این سازمان در این است که تمامی ارکان مدرسه(مدیر- دبیران تخصصی و... ) به عنوان مربی در این سازمان مشغول به فعالیت هستند.

وی ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی گفت: شاداب سازی در مدارس هدف مهمی است که باید به آن توجه داشت.

صیاد اظهار کرد: فریادهای شادی بایستی با فرهنگ، آداب، باورها و منش ها همخوانی داشته باشد تصریح کرد: کارگروهی جهت تهیه و تدوین فریادهای شادی بومی و محلی با همکاری مجامع مربیان و مدرسین تشکیل شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان عشق، فداکاری، تخصص، تعهد، اخلاص و همراهی مربیان تشکیلاتی را بی نظیر توصیف کرد و بیان کرد: امیدواریم با تلاش های مربیان گرانقدر گام های مؤثری در تربیت فرزندان این مرز و بوم برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار