اولین نمایشگاه عکس حیات وحش البرز

کرج (پانا) - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز اظهار داشت : اولین نمایشگاه عکس حیات وحش همزمان با روز پرندگان مهاجر از تاریخ ۲۰ الی ۲۷ اردیبهشت در محل گالری فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۲۱۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین نمایشگاه عکس حیات وحش البرز

فردین حکیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز اظهار داشت : اولین نمایشگاه عکس حیات وحش همزمان با روز پرندگان مهاجر از تاریخ ۲۰ الی ۲۷ اردیبهشت در محل گالری فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار می شود.

حکیمی گفت: در این نمایشگاه تابلوهای عکس مربوط به به هنرمند عکاس علی اکبر رشوند به نمایش گذاشته خواهد شد و علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روزه از تاریخ ۲۰ الی ۲۷ اردیبهشت ماه و از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰ از نمایشگاه مذکور بازدید نمایند.

این مسئول با اشاره به نقش هنر بویژه عکاسی در حفظ محیط زیست گفت: تلفیق بین هنر و محیط زیست و بیان تهدیدات، چالشها و بحرانهای زیست محیطی با زبان هنر موجب افزایش مسئولیت پذیری و افزایش فرهنگ حفاظت از محیط زیست و حیات وحش در بین مخاطبین میگردد و برگزاری نمایشگاهها نیز موجب آگاه سازی و جلب گرایش مردم به ویژه کودکان و نوجوانان به حفظ و مراقب از حیات وحش خواهد گردید و امید است با برگزاری این نمایشگاهها، فرهنگ حفاظت و مهربانی با حیات وحش در جامعه و به خصوص در بین نسل‌های‌آینده نهادینه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار