شرکت ۸۰۰ دانش آموز در ششمین دوره مسابقات المپیاد آماده استانی آذربایجان شرقی

تبریز (پانا)- ششمین دوره مسابقات المپیاد آماده استانی (طرح دادرس) آذربایجان شرقی با شرکت ۸۰۰ تن دانش آموز دختر و پسر در محل جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۱۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
شرکت ۸۰۰ دانش آموز در ششمین دوره مسابقات المپیاد آماده استانی آذربایجان شرقی

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش وپرورش استان گفت: با شرکت نزدیک به 800 تن از دانش آموزان ششمین دوره مسابقات المپیاد آماده استانی (طرح دادرس) آذربایجان شرقی در تبریز آغاز شد.

داریوش حکیمی اظهار داشت: ششمین دوره مسابقات المپیاد آماده استانی (طرح دادرس) آذربایجان شرقی با شرکت نزدیک به ۸۰۰ تن از دانش آموزان دختر و پسر به مدت ۲ روز -۱۹ و ۲۰ اردیبهشت - به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز برگزار می گردد.

وی ادامه داد: در این دو ۲ روز دانش آموزان شرکت کننده از پایه هشتم اول متوسطه اندوخته های خود را در قالب مسابقات دادرس در هشت آیتم شامل چادر زنی، اطفای حریق، حمل مصدوم تخصصی،cpr، ارزیابی مصدوم، پناه گیری، آتل و پانسمان و آزمون ورودی مسابقات، با حضور کارشناسان و ارزیابان کشوری و مربیان آموزش و پرورش به داوری خواهند گذاشت تا تیم های برتر جهت شرکت در مسابقات کشوری مشخص شوند.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش وپرورش استان تصریح کرد: این دوره از مسابقات با شعار دانش آموز تاب آور و بمنظور آماده سازی و ارتقا سطح آگاهی های دانش آموزان از حوادث و نحوه مقابله و عمل نمودن در زمان حوادث و روزهای سخت برگزار می شود.

نتایج مسابقات بخش دختران به شرح ذیر است:

مقام اول: تیم آموزشگاه حضرت رقیه(س) از ناحیه پنج تبریز

مقام دوم: تیم آموزشگاه فرزانگان از ناحیه سه تبریز

مقام سوم: تیم آموزشگاه فاطمیه از ناحیه چهار تبریز

گفتنی است که جام بشر دوستی این مسابقات به تیم منطقه هریس اهدا شد.

شایان ذکر است که مسابقات بخش پسران در حال برگزاریست و تیم های برتر به مسابقات کشوری در شهریور ماه به بندر انزلی اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار