فراهانی، عضو شورای شهر تهران: اماکن ورزشی شهرداری در اختیار زنان قرار گیرد

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اماکن ورزشی شهرداری در اختیار زنان قرار گیرد، گفت انتخاب مدیران مجموعه های ورزشی زیر نظر شهرداری از بین زنان زمینه ساز تقویت ورزش بانوان خواهد شد.

کد مطلب: ۸۲۱۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
فراهانی، عضو شورای شهر تهران: اماکن ورزشی شهرداری در اختیار زنان قرار گیرد

مجید فراهانی در شصت و سومین جلسه شورا با اشاره به قهرمانی تیم قوتسال بانوان در آسیا گفت : دختران ایران زمین بار دیگر حماسه آفریدند؛ قهرمانی زنان کشورمان را در مسابقات آسیایی، به مردم شریف ایران زمین، جامعه ورزش و خانواده های این عزیزان را تبریک و شادباش می گویم.

وی ادامه داد: این پیروزی غرور آفرین نشاندهنده خود باوری جامعه ورزش زنان کشور است که به رغم تحدیدهایی که وجود داشت توانستند پرچم کشور عزیزمان را بر فراز قله های آسیایی درآورند.

فراهانی اظهار کرد: باور به توانایی و ظرفیت جوانان کشور وجود دارد اما امید است که مورد توجه مسئولان کشور قرار بگیرد. در این راستا شهرداری تهران مجموعا با دارا بودن ۴۰۰ اماکن ورزشی در سطح تهران، نقش مهمی در گسترش ورزش بانوان در کشور می تواند ایفا کند. در این زمینه لازم است کلیه اماکن ورزشی سطح تهران در اختیار بانوان قرار بگیرد. خصوصا در المپیادهای ورزشی شهرداری، نقش ویژه و موثری در گسترش ورزش بانوان ایفا خواهد کرد.

وی افزود: مجموعه سازمان ورزش با تمهیداتی که می اندیشد سهم خود را در گسترش ورزش ایفا کند. لازم است تمهیدی اندیشیده شود که در سطوح مختلف مدیریتی سازمان و اماکن ورزشی شهرداری تهران، حداقل یک سوم مدیران این مجموعه ها از زنان انتخاب شود تا بدین ترتیب از ظرفیت ورزش زنان در سطح کشور استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار