رئیس دادگاه های انقلاب اسلامی تهران اعلام کرد

صدور حکم اعدام برای ۸ متهم داعشی

تهران (پانا) - رئیس دادگاه های انقلاب اسلامی تهران از صدور حکم اعدام برای 8 تروریست داعشی خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۱۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
صدور حکم اعدام برای ۸ متهم داعشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی درباره رسیدگی به پرونده متهمان حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی گفت: محاکمه عوامل تروریستی حمله به مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام راحل، در هفت جلسه به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد و پس از آن در کمتر از یک هفته طبق وعده‌ای که داده بودیم حکم صادر شد.

رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران افزود: حکم صادره برای هشت نفر از عوامل حادثه تروریستی به اتهام معاونت در فساد فی‌الارض، اعدام است و علاوه بر حکم اعدام، اموالی که از این افراد ضبط شده است و شامل مقداری وجه ارزی، تجهیزات نظامی و همین طور یک دستگاه پراید است در جهت مبارزه با اقدامات تروریستی استفاده خواهد شد.

وی گفت: خانواده‌های شهدا علیه آمریکا و علیه عربستان شکایت داشتند که در جای خودش رسیدگی خواهد شد و درباره سایر متهمان نیز پرونده مفتوح است و همین‌طور نسبت به ضرر و زیان خانواده های محترم شهدا.

غضنفرآبادی گفت: حکم صادره به مدت 20 روز قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است و بعد از اینکه دیوان عالی کشور نظرش را اعلام کند، اقدام خواهد شد.

وی اظهار کرد: 18 نفر از متهمان دیگر باقی مانده بودند که کارهای مقدماتی آنها انجام می‌شود و بعد از بازگشت پرونده از دیوان عالی کشور به اتهام سایر متهمان هم رسیدگی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار