رسولی، عضو شورای شهر تهران: برخی در انتخاب شهردار به دنبال دیکته کردن نظراتشان به شورا بودند

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شورا با استقلال لازم شهردار را انتخاب کرد، گفت برخی به دنبال دیکته کردن نظرات‌شان به اعضای شورا بودند.

کد مطلب: ۸۲۱۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
رسولی، عضو شورای شهر تهران: برخی در انتخاب شهردار به دنبال دیکته کردن نظراتشان به شورا بودند

حسن رسولی در جلسه امروز شورای شهر تهران پس از انتخاب محمدعلی افشانی به عنوان شهردار تهران با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: من یک اصلاح‌طلب موافق با برجام هستم و معتقدم این اتفاق می‌تواند موجب همبستگی همه مردم شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ما اعضای شورای شهر با هم عهد و پیمان بستیم که با کمک شهردار تهران شهری خوب و با نشاط برای مردم ایجاد کنیم، گفت: برخی به دنبال دیکته کردن نظرات‌شان به ما بودند اما شورا با استقلال لازم شهردار را انتخاب کرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه لازم است از تمام دوستانی که در جامعه اصلاح‌طلب تهران هستند و کاندیدای دیگری داشتند و به ما توصیه‌هایی می‌کردند تشکر کنیم و می‌گویم ما یک شهردار بیشتر نمی‌خواستیم و آن را هم انتخاب کردیم.

رسولی با بیان اینکه زمزمه‌هایی در شورا بود که انتخاب شهردار را به تعویق بیندازد، گفت: اما ما با مدیریت زمان از فرصت استفاده و شهردار را انتخاب کردیم. از افشانی شهردار جدید پایتخت نیز می‌خواهم از تمامی برنامه‌های ارائه‌شده دیگر نامزدها استفاده کند چراکه فصل رقابت به پایان رسیده است و باید همه با هم شهر را اداره کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار