رئیس شورای شهر تهران: باید اختلافات را کاهش دهیم

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه حمایت اروپا از برجام و تقبیح عمل ترامپ نشانه مثبتی است، گفت در این شرایط باید نسبت به کاهش اختلافات اقدام کرده و با روشی متحد به حل مشکل بپردازیم و در راستای منافع ملی اقدام کرده و از آن دفاع کنیم.

کد مطلب: ۸۲۱۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای شهر تهران: باید اختلافات را کاهش دهیم

محسن هاشمی در ابتدای شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک به پیروزی تیم ملی فوتسال و کاراته کشورمان با اشاره به خروج یکجانبه آمریکا از برجام گفت: خروج یکجانبه نشان می‌دهد برجام به نفع ایران است.

رئیس شورای شهر ادامه داد: به نظر می‌رسد در قاموس آمریکا برد - برد معنا ندارد و ما باید با توجه به شرایط خویشتندارانه و با توجه به اظهارات مقام معظم رهبری اقدام کنیم.

رئیس شورای شهر با بیان اینکه حمایت اروپا از برجام و تقبیح عمل ترامپ نشانه مثبتی است، افزود: در این شرایط باید نسبت به کاهش اختلافات اقدام کرده و با روشی متحد به حل مشکل بپردازیم و در راستای منافع ملی اقدام کرده و از آن دفاع کنیم.

رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه انتخاب شهردار تهران دستور جلسه اول امروز جلسه شورای شهر است، افزود: شورای شهر در یک فرآیند شفاف و دموکراتیک به گزینه حداکثری خود خواهد رسید. البته این انتخاب به معنای فقدان شایستگی بقیه گزینه‌ها نیست اما دو گزینه مطرح همه چهره‌های محترم و مورد قبول اکثریت اعضا هستند و امیدوارم این انتخاب ثبات مدیریتی جدیدی در شهر تهران ایجاد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار