مدیر آموزش و پرورش بهبهان:

طی مراسمی از علیرضا مرادی قهرمان مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی دانش آموزان جهان در بهبهان تجلیل شد

بهبهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: آیین تجلیل از علیرضا مرادی دانش آموز قهرمان رقابت های کشتی فرنگی دانش آموزان جهان با حضور مردم و مسئولین در تالار معلم شهرستان بهبهان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۱۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
طی مراسمی از علیرضا مرادی قهرمان مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی دانش آموزان جهان در بهبهان تجلیل شد

رسول عبدی پور با اعلام این خبر افزود: این دانش آموز قهرمان که در هنرستان آیت الله سعیدی شهرستان بهبهان تحصیل می کند، موفق شد در مسابقات کشتی فرنگی دانش آموزان جهان( مراکش 2018) با کسب مدال طلا به مقام قهرمانی جهان دست یابد .

مدیر آموزش و پرورش بهبهان با اشاره به جایگاه رفیع ورزش دانش آموزان شهرستان بهبهان در آموزشگاهای استان خوزستان بیان کرد: دانش آموزان بهبهان در رشته های مختلف ورزشی در سال تحصیلی 97-96 موفق به کسب 11 عنوان قهرمانی در استان و کشور شده اند که مایه مباهات و افتخار می باشد.

عبدی پور با بیان اینکه کسب عنوان قهرمانی کشوری و جهانی دانش آموزان شهرستان بهبهان مرهون زحمات مربیان و اولیاء دانش آموزان می باشد، اظهار داشت: بی شک تلاشهای بی دریغ و دلسوزانه مربیان پرتلاش و خانواده های ورزش دوست بهبهانی حامی دانش آموزان برای کسب مقام های قهرمانی و جهانی است.

وی افزود: امیدوارم دانش آموز عزیز، قهرمان نوجوان کشتی فرنگی در مسابقات دانش آموزان جهان در کشور مراکش، روحیه پهلوانی و جوانمردی که خاص کشتی گیران می باشد را ادامه داده و در مسیر زندگی خاصه ورزش موفق و موید باشد.

در این مراسم که با حضور مسئولین برگزار شد از قهرمان مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی دانش آموزان جهان با اهدا لوح سپاس و هدیه از طرف مدیریت آموزش و پرورش بهبهان و مسئول دفتر نماینده شهرستان بهبهان و آغاجاری تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار