نماینده مردم خاش در مجلس: نقض برجام عامل اتحاد بیشتر قوای سه گانه شد

زاهدان(پانا) - نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: خروج آمریکا از برجام سلطه‌گری‌ها و خودکامگی‌های این کشور را ثابت کرد.

کد مطلب: ۸۲۱۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مردم خاش در مجلس: نقض برجام عامل اتحاد بیشتر قوای سه گانه شد

به گزارش فارس، علی کرد اظهار داشت: حرکت بی خردانه و ناجوانمردانه ترامپ در اعلام خروج آمریکا از برجام نشان از بی اعتنایی این کشور نسبت به عقاید و تعهدات ایران است.

وی افزود: زورگویی و خودستایی ترامپ سبب از بین رفتن اعتماد ملل نسبت به این کشور شد و خوشبختانه این موضوع سلطه‌‌ری آمریکا را برای همگان اثبات می‌کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یکی از پیامدهای خروج آمریکا از برجام را اتکا به دانش ایرانی دانست و افزود: اقدام آمریکایی‌ها برای خروج از برجام عامل افزایش اعتماد و خودباوری در مردم ایران نسبت به دانش و علوم داخلی شد.

این نماینده مجلس اتحاد قوای سه گانه را یکی دیگر از پیامدهای خروج آمریکا از برجام برشمرد و تصریح کرد: اقدام ترامپ زمینه ساز اتحاد همه گرایش‌های سیاسی با افکار و عقاید مختلف در بحث حمایت از کالای ایرانی، توجه به اقتصاد مقاومتی و اتکا به توان داخلی است.

وی خاطرنشان کرد: این بی توجهی هیچ خللی در روند رو به رشد ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد و ملت شریف ایران همواره حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای امام و انقلاب خواهند بود.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اعلام بی اعتمادی سران کشورهای ۱+۵ درخصوص اقدامات آمریکا گفت: سران کشورهای ۱+۵ باید بی اعتمادی خود نسبت به سلطه‌گری‌ها این کشور را اعلام کنند و برای گسترش صلح و ثبات در منطقه و جهان با رعایت حقوق ملل‌های مختلف عمل کنند.

عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس نقض برجام را عامل روسیاهی آمریکا دانست و اذعان داشت: کشور ایران در برجام می ماند و نسبت به تعهدات خود پایبند خواهد بود زیرا برجام حاصل خرد و تفکرات جمعی در سطح بین الملل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار