مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان:

146 شهروند سیلاب زده اسکان داده شدند

زاهدان(پانا)- مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 146 شهروند آسیب دیده سیلاب در شهرستان های ایرانشهر و سیب و سوران در چادر اسکان اضطراری داده شدند.

کد مطلب: ۸۲۱۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
146  شهروند سیلاب زده اسکان داده شدند

به گزارش ایرنا، رسول راشکی اظهار داشت: همچنین در این مدت 31 خانوار دچار آسیب شدند.
وی افزود: تاکنون 31 دستگاه چادر، 90 تخته پتو، هشت تخته موکت و تعدادی فانوس، والر، ست ظروف، کنسرو و کلمن و مقداری برنج میان آسیب دیدگان توزیع شد و امداد رسانی همچنان ادامه دارد.
وی بیان کرد: 29 خانوار سیل زده در ایرانشهر و 2 خانوار نیز در سیب و سوران اسکان اضطراری داده شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به روستاهای بمپور، شمس آباد و جعفر آباد ایرانشهر و روستاهای پسکو و آدرناک سیب و سوران در سیلاب روز گذشته آسیب وارد شد.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: روز گذشته شاهد بارش های خوبی در سطح استان بودیم به طوری که بیشترین میزان آن با 49 میلی متر در بهشت آباد بمپور، 35 میلی متر در شمس آباد ایرانشهر، 10 میلی متر در توابع زابل و 9 میلی متر در توابع سراوان گزارش شد.
مرتضی فرجی ادامه داد: بارش پراکنده و جزئی باران امروز و فردا نیز در برخی نقاط سیستان و بلوچستان تداوم دارد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که امکان دارد همزمان چندین پدیده از جمله توفان، بارندگی، سیل، خشکسالی و مواج شدن دریا را تجربه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار