مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان: اولین شرط برای بهبود شرایط موجود ایجاد آرامش و امنیت شغلی است

خرم آباد (پانا) - اولین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استان لرستان به ریاست زینی وند مقدم و با حضور کارکنان ستادی درمحل نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش لرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۱۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان: اولین شرط برای بهبود شرایط موجود ایجاد آرامش و امنیت شغلی است

زینی وند مقدم در اولین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش با تبریک موفقیت بزرگ آموزش و پرورش لرستان در قهرمانی کشتی دانش آموزی جهان ، سخنان خود را آغاز کرد .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به موضوع امنیت شغلی اظهار داشت : امنیت شغلی جزء وظایف ماست و همکار ما باید فراغ بال داشته باشد تا بتواند به مردم خدمت مناسب را ارائه کند .

وی تصریح کرد یکی از وظایف اصلی ما ارتقاء شاخصهای آموزش و پرورش استان است که لازم است یک برنامه مدون تهیه شود و در چهارچوب این برنامه پیش رویم .

زینی وند مقدم در ادامه افزود: برای حرکت در چارچوبه مورد نظر نیروی انسانی کارآمد ،خلاق ، مبتکر و با برنامه مورد نظر است و لازم است به همین منظور کارگروه‌های تخصصی تشکیل گردد زیرا کوچکترین تصمیم شتابزده در حوزه حساس آموزش و پرورش آثار مخربی بر پیکره تعلیم و تربیت و نظام آموزشی ما خواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خاطر نشان کرد : بنده دنبال جابجایی افراد نیستم .بلکه دنبال برنامه، کار ، تلاش و کوششم و ملاک عمل ما در چهارچوبه مدون ،خط مشی نظام، منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید است .

وی افزود :.نقش حساس معلم در جامعه به عنوان الگو وقشر تاثیرگذار مطرح است زیرا مردم به معلم اعتماد دارند .

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مدیران قبلی آن را ارزنده اما ناکافی دانست و اظهارکرد : جامعه ای موفق است که از فکر همه افراد آن جامعه استفاده شود ولذا در پیشبرد امور ملاک ما تعهد، تخصص،پشتکار، کارایی و با برنامه بودن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار