رونق تولید با فروش محصولات واحدهای کوچک به واحدهای صنعتی بزرگ

کرمان (پانا) - رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: فعالیت روابط عمومی‌های سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت کشور در جهت ایجاد احساس وظیفه در مردم نسبت به خرید کالای ایرانی باشد.

کد مطلب: ۸۲۱۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
رونق تولید با فروش محصولات واحدهای کوچک به واحدهای صنعتی بزرگ

فرزاد خلفی امروز در چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت کشور در مجتمع مس سرچشمه اظهار کرد: باید درک و اطلاعات و علم و دانش روز را نسبت به فعالیت‌های صنعتی، معدنی و تجاری بالا ببریم و در نظام تصمیم سازی مدرن نقش و سهم داشته باشیم.

وی با تأکید بر حضور پررنگ بخش خصوص در عرصه‌های مختلف بخصوص صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: هر چه بخش خصوص فربه‌تر باشد به دولت کمک خواهد شد و نتیجه آن رفاه اجتماعی و امنیت اجتماعی بیشتر می‌شود.

خلفی با تشکر از میزبانی کرمان برای برگزاری چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت کشور، خاطرنشان کرد: مس سرچشمه و گل گهر نگین توسعه کرمان هستند و خدمات بزرگی را برای این استان انجام داده‌اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نام‌گذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» گفت: روابط عمومی‌ها آن‌چنان فعالیتی داشته باشند تا مردم نسبت به خرید کالای ایرانی احساس وظیفه بکنند. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان هم در این گردهمایی با تشریح وضعیت صنعتی معدن و تجارت استان کرمان اظهار کرد: ایجاد ارتباط بین واحدهای کوچک و صنایع بزرگ برای رونق فعالیت واحدهای کوچک و تأمین نیازهای واحدهای بزرگ از اولویت‌هایی است که در استان کرمان دنبال می‌کنیم.

مهدی حسینی نژاد با تقدیر از اقدامات استاندار کرمان برای توسعه و رونق واحدهای صنعتی و معدنی و تقسیم استان کرمان به 8 قسمت همراه با معین‌های اقتصادی عنوان کرد: سال گذشته افتتاح بالغ‌بر 10 هزار میلیارد تومان را در استان کرمان شاهد بودیم و حرکت خوبی رقم خورده است و از همین ابتدای سال تا پایان سال جاری افتتاح بیش از 6 هزار میلیارد تومان پروژه را شاهد خواهیم بود.

حسینی نژاد با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» خاطرنشان کرد: با فروش محصولات واحدهای کوچک به واحدهای صنعتی بزرگ به دنبال رونق تولید در استان کرمان هستیم.

وی یادآور شد: ایجاد کاداستر صنفی یکی از اقدامات انجام‌شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان کرمان هست که اکنون به‌صورت پایلوت در شهر زرند در حال انجام است.

حسینی نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان عنوان کرد: زمانی که این‌همه کار از سوی دولت در حال انجام است و رقم‌های بزرگ افتتاح را مشاهده می‌کنیم آن‌وقت نقش روابط عمومی‌ها و مسئولیت آنان را باید در این اطلاع‌رسانی به مردم ببینیم.

مشاور وزیر و سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت هم عنوان کرد: سرمایه‌گذاری در کرمان یک جهش را به خود دیده و اقدامات گسترده‌ای انجام‌شده است.

انوش رحام افزود: دکتر شریعتمداری مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت تأکید دارد تا محتوا تولید و چشم‌انداز رویدادها ترسیم شود و باید پتانسیلی در بخش اطلاع‌رسانی این وزارتخانه شکل بگیرد.

وی ادامه داد: در دستگاه‌های دولتی به روابط عمومی کمتر توجه می‌شود و آن‌طور که باید دیده نشده است.

مشاور وزیر و سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: اولین تصمیم این است تا آیین‌نامه‌ای تدوین و بر اساس آن روابط عمومی‌ها جایگاه خود را پیدا کنند.

پوریامین مشاور رسانه‌ای وزیر صنعت، معدن و تجارت هم در این جلسه بابیان اینکه حوزه صنعت در کشورمان مظلوم واقع‌شده است، بر استفاده حداکثر از توان روابط عمومی‌ها در جهت فرایند ارسال اخبار و اطلاعات از وضعیت صنعت، معدن و تجارت هر منطقه تأکید کرد.

سونیا پوریامین با اشاره به تأثیر فضای مجازی بر زندگی و فکر مردم، درعین‌حال اظهار امیدواری کرد: مردم باید بدانند و این حق آنان هست و البته کار ما اطلاع‌رسانی است و تبلیغ نیست و می‌توان از ظرفیت روابط عمومی‌ها در این جهت سود برد.

احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه کرمان هم در آغاز این گردهمایی ضمن خوشامدگویی به مدیران روابط عمومی سازمان های صنعت، معدن و تجارت کشور، به خلاصه‌ای از وضعیت مس سرچشمه کرمان پرداخت.

لازم به ذکر است بازدید از بخش های مختلف مس سرچشمه کرمان از برنامه های این گردهمایی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار