رئیس کل سازمان نظام پرستاری در گفت و گو با پانا تشریح کرد

اصلی‌ترین مطالبه پرستاران کشور چیست

تهران (پانا) - رئیس کل سازمان نظام پرستاری از پیگیری واگذاری صلاحیت حرفه‌ای و صدور پروانه حرفه‌ای به عنوان مطالبه اصلی پرستاران در دوره جدید مدیریتی این سازمان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۱۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اصلی‌ترین مطالبه پرستاران کشور چیست

اصغر دالوندی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به مهم ترین اولویت‌های سازمان نظام پرستاری در دوره جدید مدیریت این سازمان گفت: امنیت جامعه پرستاری که به واگذاری صلاحیت حرفه‌ای و صدور پروانه مربوط است اولویت ما در سازمان نظام پرستاری است که به طور جدی در سازمان دنبال می‌شود.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری خاطرنشان کرد: درست است که اصلی‌ترین مطالبه پرستاران، اجرای تعرفه‌های خدمات پرستاری است اما فکر می‌کنم اگر معاونت پرستاری وزارت بهداشت به ما کمک کند تا موضوع صلاحیت حرفه‌ای و صدور پروانه حرفه‌ای پرستاران را که در قانون آمده به سازمان نظام پرستاری بازگردد، بزرگترین مطالبه جامعه پرستاری محقق می‌شود و این موضوع حتما در دوره جدید مدیریتی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه پرستاری به عنوان بخش عمده‌ای از ارائه دهندگان خدمات سلامت هستند، گفت: سازمان نظام پرستاری آمادگی دارد تا همه مطالبات جامعه پرستاری را به طور کامل پیگیری کند و در این مسیر از وزارت بهداشت به ویژه معاونت پرستاری کمک خواهد کرد تا در نهایت رضایت جامعه پرستاری کسب شود و جایگاه پرستاران ارتقا یابد چرا که در اینصورت کیفیت خدمات پرستاری افزایش می‌یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار