افتتاح دو خانه هلال احمر در شهرستان بهشهر

بهشهر (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر بهشهر از افتتاح و تجهیز دو خانه هلال در شهر رستمکلا و روستای آسیاب‌سر به‌مناسبت هفته هلال احمر خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۱۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دو خانه هلال احمر در شهرستان بهشهر

حسین حیدری با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه منعقدشده بین چهار اداره کل پدافند غیرعامل، مدیریت بحران، امور روستایی استانداری و جمعیت هلال احمر خانه‌های هلال جهت آموزش ساکنان منطقه و پوشش سریع‌تر به حوادث افتتاح و تجهیز می‌شود.

او بیان کرد: بعد از تأسیس خانه هلال دوره‌های آموزشی برای مردم آن منطقه جهت امدادرسانی سریع و راحت‌تر در نظر گرفته می‌شود .

رئیس جمعیت هلال احمر بهشهر با اشاره به اینکه با کمک شهرداران و دهیاران در تجهیز خانه های هلال مشارکت می‌کنند، افزود: خانه هلال رستمکلا در مرحله اول با اعتبار پنج میلیون تومان توسط شهرداری این شهر تجهیز شد. این مسؤول بابیان اینکه تاکنون سه خانه هلال در شهرستان بهشهر افتتاح و تجهیز شده است، تصریح کرد: خانه هلال در روستاهای ارزت، آسیاب‌سر و رستمکلا با اعتبار پنج میلیون تومانی افتتاح و تجهیز شد.

حیدری بیان کرد: تأسیس شش خانه هلال در خلیل‌شهر، پاسند، سفیدچاه زاغمرز، بیشه بنه و کوهستان در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار دارد تا بتوانیم خدمات امدادی بهتر و سریع‌تری به مردم ارائه دهیم.

او در ادامه به برنامه‌های هفته هلال در شهرستان بهشهر اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدای امدادگر و غبارروبی مزار این شهدا، افتتاح دو خانه هلال در رستمکلا و روستای آسیاب‌سر، برگزاری نمایشگاه امدادی و دستاوردهای هلال، برگزاری اردوهای یک روزه مختص اعضای جوانان و نجات‌گران، برگزاری پیاده‌روی یک‌روزه و مسابقات امدادی، تجلیل از نیروهای امدادی اعزامی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تنها بخشی از برنامه‌های جمعیت هلال در این هفته بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار