استاندار بوشهر: حقانیت جمهوری اسلامی ایران در موضوع برجام به اثبات رسید

بوشهر (پانا) - استاندار بوشهر با اشاره به خارج شدن آمریکا از برجام گفت: با تحقق این مهم حقانیت جمهوری اسلامی ایران در جهان به اثبات رسید.

کد مطلب: ۸۲۰۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار بوشهر:  حقانیت جمهوری اسلامی ایران در موضوع برجام به اثبات رسید

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای اداری استان بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر استفاده از برکات این ماه با ارزش و با فضلیت تاکید کرد و اظهار داشت: برپایی محافل و مجالس قرآنی و رسیدگی به نیازمندان از ویژگی‌های ماه بهار قرآن است که باید از این فرصت در ماه مبارک رمضان استفاده شود.

وی با اشاره به نظارت بر تنظیم بازار و بازرسی قیمت‌ کالاهای ضروری مردم تاکید کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان ضمن بازرسی بر بازار باید نسبت به تنظیم و نظارت بر قیمت‌ کالاها اقدام شود و اجازه ندهیم جامعه تحت فشار اقتصادی قرار گیرند.

استاندار بوشهر با تاکید بر مدیریت مصرف آب و برق برای جلوگیری از بروز بحران گفت: مشکلات آب و برق استان باید توسط رسانه‌ها به مردم گفته شود تا فرهنگ مدیریت مصرف در دستور کار قرار بگیرد چراکه جلوگیری از خاموشی برق و تامین آب آشامیدنی لازم جزء با مشارکت مردم محقق نمی‌شود.

گراوند با تاکید بر نقش مهم دستگاه‌های اجرایی در رعایت الگوهای مصرف آب و برق تصریح کرد: ادارات باید بیش از مشترکان خانگی در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنند و مدیریت مصرف را مورد توجه قرار دهند.
وی، با تاکید بر تحقق وعده‌های مسئولان افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان اگر وعده و تعهدی به مردم ارائه دهند باید آنرا عملیاتی کنند در غیر این صورت بی اعتمادی ایجاد می‌کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر تسهیل‌گری و گره گشایی مشکلات مردم افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم استفاده شود و در عرصه سرمایه‌گذاری باید با رفع موانع گره گشایی شود.

گراوند با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ضد آمریکایی در شهرهای مختلف استان بوشهر گفت: مردم همیشه در صحنه در این راهپیمایی روز جمعه اعلام کردند که خروج آمریکا از برجام نمی‌تواند بر اراده آهنین آنها در حمایت از نظام اسلامی ایران خدشه‌ای وارد کند.

وی، با بیان اینکه خارج شدن آمریکا از برجام انسجام و اقتدار ایران اسلامی را افزایش داد افزود: با خارج شدن آمریکا از برجام ضمن اینکه بر روابط بین‌المللی این کشور اثر گذاشت حقانیت جمهوری اسلامی ایران را در جهان به اثبات رساند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با ایران جنگ خود را آغاز کرد گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند جنگ اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در خزانه‌داری آمریکا شکل گرفته است.

گراوند با تاکید بر دفاع همه جانبه از نظام اسلامی ایران در همه عرصه‌ها افزود: در برجام دست‌آوردهای بزرگی حاصل شده و خارج شدن آمریکا از برجام ، اتحاد و انسجام ملی ایران را تقویت کرده است.

وی، با بیان اینکه در مذاکرات هسته‌ای، توافق ایران با کشورهای مختلف پرقدرت بود افزود: لغو برجام از سوی ترامپ کشورهای مختلف آنرا نپذیرفتند و این در حالی است که 70 درصد مردم آمریکا از اعمال و رفتار ترامپ اعتراض داشتند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در برجام قدرت دیپلماسی ایران در جهان به نمایش گذاشت افزود: در خارج شدن آمریکا از برجام، ترامپ بازیچه اسرائیل شده بود و این مهم یک پبروزی دیپلماسی برای جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شود که باید از این پیروزی بهره‌برداری شود.

گراوند با بیان اینکه اروپا در این عرصه در آزمون قرار گرفته است خاطر نشان کرد: آمریکا به عنوان مزاحم از برجام خارج شد و حال باید ببینیم کشورهای اروپایی در این آزمون چگونه عمل می‌کنند بر هر طریق در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری راه توسعه و پیشرفت در ایران اسلامی ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار