اهداء کتاب های شخصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به کتابخانه روستای شاهیجان

بوشهر (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با حضور در مراسم ازدواج زوج روستای شاهیجان علاوه بر اهداء کتاب های شخصی خود به کتابخانه آن روستا، خانه فرهنگ و هنر و کتابخانه را در روستا افتتاح کرد.

کد مطلب: ۸۲۰۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اهداء کتاب های شخصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به کتابخانه روستای شاهیجان

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، حمیده ماحوزی در این مراسم که با رویکرد فرهنگی همراه بود، اظهار داشت: آداب و رسوم شالوده اصلی فرهنگ تلقی می شود که می توان این را در روستای فرهنگی شاهیجان لمس کرد.

وی تصریح کرد: مطالعه ابزاری برای بهره مندی از یک زندگی مطلوب است که از طریق خواندن و کسب تجربه در مراحل مختلف زندگی برای هر فرد میسر می شود.

ماحوزی با اشاره به اینکه خانواده نقش بسزایی در تربیت و ایجاد عادت به مطالعه در فرزند دارد، افزود: تحقق این امر مهم با فراهم نمودن محیط و شرایط لازم در راستای کتاب و کتابخوانی است که چندین سال است از سوی مسئولین و مدیران مرتبط به آن بصورت ویژه اهمیت داده می شود.

وی هدف از افتتاح خانه فرهنگ و هنر و کتابخانه را ترویج فرهنگ مطالعه دانست و بیان کرد: امیدواریم مردم فرهنگ دوست این روستا بتوانند اوقات و لحظه های زیادی را صرف مطالعه و ترویج نمایند و در آینده به عنوان روستای دوستدار کتاب به استان و کشور معرفی شوند.

حمیده ماحوزی همچنین از تلاش های دهیاری و شورای اسلامی در جهت زیبا سازی و بستر سازی فرهنگی در این روستا تشکر ویژه نمود.

گفتنی است در این مراسم ضمن کاشت یک نهال درخت توسط این زوج به جای قربانی کردن گوسفند، کتاب نفیسی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عروس و داماد اهداء شد و برای آنها آرزوی خوشبختی و سعادت نمود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار