بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در قم برگزار شد

قم (پانا)- با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان قم و خیرین مدرسه ساز بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردوگاه ملاصدرا قم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۰۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در قم برگزار شد

حمید رضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به جشنواره خیرین مدرسه ساز بیان کرد: انجمن خیرین مدرسه ساز از سال 1378 تشکیل شده و از زمان آغاز فعالیت خود تا کنون توسط خیرین ۱۰۷ مدرسه با بیش از هزار کلاس درس با ۱۴۰ هزار و 558 مترمربع زیر بنا ساخته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به کمبود زمین برای احداث بناهای خیریه استان اظهار داشت: خیرین به این کمبود زمین توجه داشته و برای رفع این مشکل بیش از ۹۰ قطعه زمین، خانه و باغ برای تاسیس اهدا کردند.

وی با اشاره به خیرین این مجمع بیان کرد: 250 خیر قمی عضو این مجمع هستند که تعدادی ساکن قم و برخی در شهرها و استان‌های اطراف قم زندگی می‌کنند و هرساله در این مجمع فعالیت می‌کنند. در این جشنواره نیز از تمامی خیرین دعوت به عمل آمده است

وی به هدف این جشنواره اشاره و تصریح کرد : هدف از برگزاری این جشنواره تجلیل از خیرین و اشاعه فرهنگ خیر در جامعه و استان قم است.

شیخ الاسلام مدیر کل اموزش و پرورش استان قم در پایان به چهارچوب فعالیت های این مجمع اشاره کرد و گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز صرفا در راستای ساخت و ساز فضاهای مورد نیاز آموزش و پرورش همچون: مدرسه، نمازخانه، کتابخانه، کانون های فرهنگی، تجهیزات مدارس، تجهیزات نمازخانه و کارگاه های آموزشی فعالیت می کند. این مدارس تحت نظر شخص خیر با نظارت سازمان فنی مهندسی ساخته می شود.

/اسماعیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار