کشف راز قتل مرد 65 ساله در آمل

آمل (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری قاتل کارگر 65 ساله یکی از شرکت‌های عمرانی محور هراز این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۰۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کشف راز قتل مرد 65 ساله در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی درباره جزئیات این خبر، گفت: ساعت 4 صبح اواخر بهمن ماه سال گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر قتل مردی 65 ساله که در یکی از شرکت های عمرانی در محور هراز این شهرستان مشغول کار بوده بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: با حضور کارشناسان پزشکی قانونی، کارآگاهان اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی با بررسی های اولیه از صحنه های قتل، تحقیقات پلیسی را برای شناسایی قاتلان و علت قتل آغاز کردند .

سرهنگ آزادی تصریح کرد: کارآگاهان با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی عاملان این جنایت شدند .

فرمانده انتظامی آمل اظهار داشت: متهمان با تشکیل باندی 3 نفره و با انگیزه سرقت اموال با مقتول که نگهبان این شرکت بوده درگیر شده و پس از ارتکاب به این جنایت از محل متواری شدند.

او آزادی از دستگیری عاملان این جنایت پس از سه ماه کار اطلاعاتی که در یکی از استان های همجوار مخفی شده بودند با هماهنگی های قضائی خبر داد و گفت: در این عملیات اموال مسروقه از متهمان کشف شدشد.

متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار