شهردار یزد:

شهرداری یزد به عنوان یک نهاد اجتماعی شناخته می شود

یزد (پانا) – شهردار استان یزد با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن ماه مهمانی خدا در افتتاحیه نمایشگاه تولیدات صنایع دستی بانوان استان یزد مطرح کرد شهرداری یزد با توجه به شعار شهر دانش محور یک شهرداری اجتماعی به حساب می آید.

کد مطلب: ۸۲۰۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری یزد به عنوان یک نهاد اجتماعی شناخته می شود

"مهدی جمالی نژاد" در آیین افتتاحیه نمایشگاه تولیدات صنایع دستی بانوان استان یزد که با حضور جمعی از مسئولان بانوان کار آفرین یزد برگزار شد ؛ شهرداری استان یزد یک نهاد اجتماعی است که آمادگی این را دارد خدماتی را برای مردم انجام دهد.

جمالی نژاد بااشاره به شعار هر دوره گفت: یک زمان بحث شهر سالم شد و در باره این موضوع برنامه هایی ریخته و اجرایی شد اما اکنون در این دوره شعار شهر دانش محور مطرح است شهری که عناوین آن بر اساس علم باشد.

وی در ادامه افزود: شهری میتواند شهر دانش محور باشد که بتواند کار آفرینی کند بر همین اساس با همکاری شورای شهر و استانداری استان یزد برای ایجاد فضای شهر کار آفرین اقداماتی انجام شده است تا سطح استان بلکه کشور دیده شود.

شهردار یزد با اشاره بر مردم یزد گفت: شهر یزد شهری است که مردم آن روی این شهر حساسیت دارند و برای توسعه آن مشارکت دارند با همکاری هم دست به دست هم دهیم تا از این بازارچه های دائمی حمایت کنیم و اقدامات خوبی در کشور به وجود آوریم.

جمالی نژاد در پایان افزود: ما در این تلاشیم که صنایع تولیدی و دستی استان بتواند ارتقا پیدا کند تا زمینه کار شغلی برای مردان و زنان ایجاد شود و این مکان هم به صورت نمونه اجرایی و در تلاشیم که این گونه بازارچه ها توسعه پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار