مدیر کل امور بانوان استانداری استان یزد تاکید کرد: جایگاه ارزشمند زنان در فرهنگ سازی الگوی مصرف

یزد (پانا) -– مدیر کل امور بانوان استانداری استان یزد در افتتاحیه نمایشگاه تولیدات صنایع دستی بانوان استان یزد بیان داشت: در جامعه ما زنان ازجایگاه ویژه ای برخوردارند از این رو که میتوانند الگوی مصرف را در جامعه فرهنگ سازی کنند.

کد مطلب: ۸۲۰۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل امور بانوان استانداری استان یزد تاکید کرد: جایگاه ارزشمند زنان در فرهنگ سازی الگوی مصرف

"رقیه کرمانیان " در آیین افتتاحیه نمایشگاه تولیدات صنایع دستی بانوان استان یزد که با حضور جمعی از مسئولان و بانوان کار آفرین یزد برگزار شد ؛ گفت: یک دهه است که مسئولین دغدغه معیشتی مردم را دارند تا این که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بحث مقاومت اقتصادی را مطرح کردند.

وی در ادامه افزود: زنان در جامعه ما ازجایگاه ویژه ای برخوردارند از این رو که میتوانند الگوی مصرف را در جامعه فرهنگ سازی و ما در این مکان شاهد دست آورد های آنان هستیم و از مسئولان خواستاریم با حمایت خود شاهد افزایش این نوع بازارچه ها باشیم.

مدیر کل امور بانوان استانداری استان یزد با توجه به صنعت کار آفرینی در سطح استان یزد تاکید کرد حمایت از زنان و مردان صنعت گر و کار آفرین باعث رونق بخشیدن صنایع دستی استان و اشتغال جمعی از مردم استان یزد می شود.

کرمانیان با اشاره به اولین سفر معصومه ابتکار در یزد گفت: اولین باری که پیشنهاد برگزاری این گونه بازارچه دائمی در استان یزد با حضور مسئولان و معصومه ابتکار معاون ریاست جمهور داده شد استقبال خوبی به عمل آمد و ابتکار دستور اجرایی این بازارچه را داد و این مکان را در اختیار ما گزاشتند.

و در پایان افزود امیدواریم شاهد افزایش این بازار چه ها در استان باشیم و بتوانیم با فرهنگ سازی بانوان در استان شاهد افزایش صنایع دستی استان یزد باشیم و انهارا به استان های هم جوار بلکه بیرون از کشور صادر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار