جلسه ساماندهی پایگاه های انتخاب رشته کنکور سال 97 آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه(پانا)-  جلسه ساماندهی پایگاه های انتخاب رشته کنور سال 97 آذربایجان غربی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل و رئیس اداره مشاوره تحصیلی و نمایندگان دیگر حوزه های آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۰۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ساماندهی پایگاه های انتخاب رشته کنکور سال 97 آذربایجان غربی برگزار شد

قدرت الله قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در جلسه ساماندهی پایگاه های انتخاب رشته کنکور سال 97 که صبح امروز برگزار شد، عنوان کرد: این پایگاه ها برای ارائه مشاوره های تحصیلی قبل از برگزاری آزمون کنکور فعالیت های خود را درسطح استان آغاز خواهند کرد تا دانش آموزان بتوانند با مراجعه به این پایگاه ها رشته های دانشگاهی مورد علاقه ی خود را که زمینه شغلی مناسب را در آن کسب خواهند کرد انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه در این پایگاه ها باید از مشاوران مجرب و دوره دیده استفاده کرد، گفت: در این پایگاه ها مشاوران با مدرک کارشناسی ارشد انتخاب می شوند و خانواده ها برای شرکت در این پایگاه ها و کیفیت کاری آن ها اطمینان خاطر داشته باشند.

قاسمی در مورد تعرفه های تعریف شده در این پایگاه ها گفت: تعرفه های تعریف شده عادلانه بوده تا مناطق کم برخوردار و متوسط نیز براحتی بتواننداز این پایگاه ها استفاده کنند و نیز خانواده های تحت پوش کمیته امداد می توانند با ارائه معرفی کمیته از این طرح به صورت رایگان بهره مند شوند.

وی افزود: در این پایگاه ها تخفیف ویژه ای برای فرزندان خانواده های معظم شهدا، جانبازان و فرهنگیان و دانش آموزان عضو انجمن اتحادیه دانش آموزی و پیشتازان به میزان 30 درصد از کل شهریه اختصاص یافته است.

معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در آخر گفت: باید با نظارت و هماهنگی های لازم و ارائه خدمات بهتر در پایگاه ها بتوانیم نسبت به سال گذشته متقاضیان بیشتری را جذب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار