دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور:

عزت و استقلال نظام را مدیون ایثارگری‌های شهدا هستیم

اردبیل (پانا) - دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: امنیت و آسایش مردم و عزت و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای والامقام هستیم.

کد مطلب: ۸۲۰۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
عزت و استقلال نظام را مدیون ایثارگری‌های شهدا هستیم

سیدمحمدرضا موالی‌زاده در دیدار با خانواده شهید والامقام مدافع حرم علی سیفی در اردبیل اظهار داشت: امنیت و آسایش مردم و عزت و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای والامقام هستیم و ملت ایران قدردان این از جان گذشتگی‌ها هستند.

وی با تکریم جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم تا آخرین قطره خونشان از حریم اهل بیت (ع) و ولایت صیانت کردند و در ادامه راه شهدای هشت سال دفاع مقدس در راه حراست و دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی جان خود را نثار کرده‌اند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بیان کرد: شهدای مدافع حرم با تأسی از حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت زینب کبری(س) نگذاشتند تا حریم اهل بیت ولایت مورد تعرض دشمنان کوردل قرار گیرد.

موالی‌زاده با اشاره به پیشینه مذهبی و تاریخی و فرهنگی استان اردبیل تصریح کرد: اردبیل از دیرباز به شهر عاشقان ولایت و امامت معروف بوده و در انقلاب اسلامی، حماسه هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت و ولایت، زبانزد خاص و عام است.

وی افزود: شهدای ما ستارگانی هستند که راه سعادت را برای ما نشان دادند و ما قدردان خانواده معظم شاهد هستیم که ایثار و از خودگذشتگی را به تمامی معنی به نمایش گذاشته‌اند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه شهدا مقامشان الهی است، اظهار کرد: این افتخار بزرگی است و نصیب هر کسی نمی‌شود و شهدا جزو بندگان شایسته خداوند هستند.

موالی‌زاده با تکریم خانواده شهید سیفی گفت: شهید بزرگوار علی سیفی در خاک سوریه برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و ولایت حماسه‌ای آفریده است که برای همیشه در تاریخ، ماندگار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار