معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل:

قرآن برنامه سعادت بخش زندگی انسان هاست

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل گفت: قرآن برنامه سعادت بخش زندگی انسان هاست.

کد مطلب: ۸۲۰۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
قرآن برنامه سعادت بخش زندگی انسان هاست

مصطفی کافی راد پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان نمین طی سخنانی ضمن محکومیت بد عهدی آمریکای جنایتکار و تصمیم سخیف رئیس جمهور آمریکا در راستای خروج از برجام اظهار داشت: حرکت رییس جمهور آمریکا نشان از خوی استکباری آمریکا است.

وی با تبیین نقش و اهمیت قرآن در زندگی انسان ها گفت: نظام حقوقی الهی بر دو رکن استوار بوده و از دو بخش تشکیل شده است یکی قرآن، به عنوان برنامه سعادت بخش زندگی انسانها و دوم نظام حقوقی الهی ، نبوت است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان در بیان رکن اول و با اشاره به سوره اسرا آیه 9 خاطر نشان ساخت: همانا قرآن انسان ها را به مستقیم ترین و استوار ترین راه ها، هدایت می کند و بشارت می دهد به مومنانی که کارهای شایسته انجام می دهند و برای آنها پاداش بزرگی است.

کافی راد همچنین در تبیین رکن دوم نظام الهی یادآوری کرد: وجود نازنین حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی«ص» به عنوان هادی و مایه رحمت است و برای اینکه یک صفات طیبه برای بشریت فراهم شود خداوند سه ماموریت تلاوت، تزکیه و تعلیم کتاب و حکمت را بر عهده پیامبراکرم «ص» نهاد.

وی در ادامه مشارکت پذیری در راستای تعمیق برنامه های قرآنی با همکاری سازمان تبلیغات و اداره اوقاف، تعمیق و تثبیت باورهای دینی و مذهبی در بین دانش آموزان، فراهم کردن نشاط معنوی و درونی کردن برنامه ها، استعداد یابی در حوزه تربیت دینی و ... را جزو برنامه های حوزه پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار