مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی عنوان کرد:

کارهای موثر در حوزه تعلیم و تربیت برای همیشه در اذهان ماندگار هستند

تبریز ( پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: ماندگاری در همه حوزه ها مهم است ولی در حوزه تعلیم و تربیت موثرتر است.

کد مطلب: ۸۲۰۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
کارهای موثر در حوزه تعلیم و تربیت برای همیشه در اذهان ماندگار هستند

جعفر پاشایی در مراسم افتتاح سالن اجتماعات مدرسه استعدادهای درخشان علامه جعفری ناحیه 2 تبریز و تجلیل از پذیرفته شدگان مرحله اول ناحیه 2 تبریز در المپیادی علمی کشور اظهار کرد: پروژه این چنینی ردیف بودجه ندارند و اداره کل نوسازی استان از منابع داخلی هزینه این سالن اجتماعات را تقبل کرده اند لذا از زحمات ایشان و انجمن اولیا که بخشی از هزینه ها را قبول کردند تشکر و قدردانی می کنم.

وی با اشاره به سه مفهوم ماندن، ماند و ماندگاری ادامه داد: ماندن به معنای زندگی کردن در زمان حال است همان گونه که ما با همه تلخی و سختی ها زندگی را سپری می کنیم و مفهوم ماند بعد از مرگ به کار برده می شود که بعد از مرگ فلان شخص چه میراثی از او به جای ماند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: آنچه برای همه ما مهم است مفهوم ماندگاری است این که اقدامات و کارهایی انجام دهیم که سال ها و قرن ها بعد از مرگ از ما یاد کنند.

پاشایی تصریح کرد: ماندگاری در همه حوزه ها مهم است ولی در حوزه تعلیم و تربیت موثرتر است.



مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز نیز در این مراسم بیان کرد: این سالن در مساحت 100 متر مربع با ظرفیت 150 نفر و با هزینه یک میلیارد ریالی احداث شده است.

جعفر راستگوی ادامه داد: پنجره های این مدرسه نیز با مبلغ یک میلیارد ریال دوجداره شده اند که همگی این هزینه از محل منابع مالی اداره کل نوسازی مدارس و انجمن اولیا و نخبگان بوده است.

وی افزود: 40 اردوی علمی و تفریحی در طول سال تحصیلی به همت مربی پرورشی این مدرسه برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز گفت: در مرحله اول مسابقات المپیاد علمی 57 نفر از ناحیه پذیرفته شده اند که 46 نفر از این مدرسه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار