برگزاری اولین نشست هیات رئیسه شورای دانش آموزی و نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - اولین نشست هیات رئیسه شورای دانش آموزی و نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی آذریابجان شرقی در محل اتاق جلسه سازمان دانش آموزی استان برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۲۰۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین نشست هیات رئیسه شورای دانش آموزی و نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی آذربایجان شرقی

صمد علیزاده در اولین نشست هیات رئیسه شورای دانش آموزی و نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی آذریابجان شرقی گفت: امروز جمع شده ایم تا نقشه راهی که ما را به اهداف عالی برساند را تبیین کنیم.
وی افزود: اگر بخواهیم برگه تاریخ را رقم بزنیم با افتخار اعلام می کنیم، حتی در لایه های پایینی جمهوری اسلامی ایران تفکر وخرد جمعی هم حکم فرما است.
رئیس سازمان دانش آموزی استان اذعان داشت: انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس نشان بارز این اقدام است و شما منتخبین عصاره ، چکیده و مغز متفکر بیش از۷۰۰ هزار دانش آموز استان و زبان گویای آنان هستید.
علیزاده با بیان اینکه شما عزیزان باید جایگاه خود و اهمیت شورا و مجلس را بدانید، گفت: بزرگان و علمای دین به نظم خیلی اهمیت داده اند. ما نیز در دو مقوله قانون و اخلاق تواما همگام پیش برویم.
وی در ادامه با تاکید بر اخلاق مدار بودن در تمام کارها اذعان داشت: مکارم اخلاقی را رعایت کنید و خود را زیبنده اخلاق اسلامی کنید.


محمد تقی نسب نیز در ادامه این جلسه ضمن تشریح اهداف و ماموریت های سازمان دانش آموزی تشکل ها و فعالیت های سازمان دانش آموزی را معرفی کرد و گفت: تشکل های سازمان از اعضای پیشتازان ، هلال احمر، باشگاه استعدادهای برتر دانش آموزی و نیز خبرگزاری پانا تشکیل یافته است.
وی دانش آموزان را به رعایت ۱۲ منش تشکیلات دعوت کرد و اذعان داشت: اعضای تشکیلات با شعار همدلی، همفکری و همکاری دارای هویت تشکیلاتی به فراگیری ۱۲ منش پیشتازان همت می گمارند.این ۱۲ منش دیانت و معنویت، نظم پذیری و قانون مداری، دوستی با طبیعت ، راستی و درستی، شجاعت و دلیری، تلاش و صرفه جویی، یاری و مهربانی، ادب و خوش خلقی، تدبیروتفکر ، عدل و انصاف، میهن دوستی و مسئولیت پذیری و مشارکت می باشد.
معاون سازمان دانش آموزی استان افزود : ترویج فرهنگ مشارکت ، مسئولیت پذیری ، ایجاد روحیه خودباوری و حس تعاون و همفکری از اساسی ترین مسئولیت های شما دانش آموزان منتخب می باشد.
در پایان جلسه آیین نامه مجلس دانش آموزی بند بند مطرح و تشریح شد و دانش آموزلن نظرات خود را ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار