دعوت عمار حکیم به حضور گسترده جوانان برای شرکت در انتخابات پارلمانی عراق

جوانان عراق با حضور گسترده در انتخابات نسبت به تغییر شرایط و مقابله با مفسدان و شکست خوردگان اقدام کنند

تهران (پانا) - رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق از جوانان این کشور خواست تا با حضور گسترده در انتخابات این کشور، نسبت به تغییر شرایط و مقابله با مفسدان و شکست خوردگان اقدام کنند.

کد مطلب: ۸۲۰۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
دعوت عمار حکیم به حضور گسترده جوانان برای شرکت در انتخابات پارلمانی عراق

به گزارش دفتر رسانه‌ای جریان حکمت ملی عراق در ایران، سید عمار حکیم، رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق و رئیس جریان حکمت ملی این کشور با حضور در پای صندوق‌ رأی، در انتخابات عراق شرکت کرد.

وی طی صحبت‌هایی این جشن انتخاباتی بزرگ را به مردم عراق تبریک گفت و اظهار کرد: «این انتخابات تعهد و پایبندی عراق به دموکراسی و مسیر آن را تثبیت می‌کند.»

رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق با سپاسگزاری مجدد از کمیسیون عالی انتخابات، نیروهای امنیتی، نهادهای حکومتی، رسانه‌ها و تمام کسانی که برای موفقیت در روند این انتخابات مشارکت دارند، فرزندان عراق را به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی و رأی ریزی تا پیش از ظهر امروز دعوت کرد.

حکیم ادامه داد: «ملت عراق باید تا پیش از ظهر امروز آراء خود را به صندوق‌های رأی بریزند زیرا امکان تمدید زمان انتخابات وجود ندارد.»

سید عمار حکیم، در پایان جوانان عراق را برای ‌شرکت در انتخابات به منظور تغییر شرایط و مقابله با مفسدان و شکست خوردگان فرا خواند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار