امتیازات ویژه مددجویان مناطق محروم در بودجه ۹۷

تهران (پانا) - مدیرکل آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد مهم‌ترین تغییرات بودجه‌ سال ۹۷ این نهاد را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۲۰۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
امتیازات ویژه مددجویان مناطق محروم در بودجه ۹۷

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، روح‌الله رحیمی، مدیرکل آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد با اشاره به اینکه در سال ۹۶ علاوه بر اعتبارات جاری برای نخستین بار ۱۰ ‌درصد از اعتبار حوزه‌های کمیته امداد به صورت مازاد به مددجویان این نهاد در مناطق محروم و مرزی کشور اختصاص یافت اعلام کرد: امسال تصمیم گرفته شد این اعتبار متناسب با گستردگی مناطق محروم هر استان از ده تا صد درصد تعیین شود.

وی بابیان اینکه این تصمیم موجب می‌شود اعتبار ویژه مددجویان ساکن در مناطق محروم و مرزی با عدالت بیشتری هزینه ‌شود گفت: بر این اساس استان‌هایی که مناطق محروم بیشتری داشته باشند سهم بیشتری از بودجه دریافت خواهند کرد.

رحیمی با تأکید بر اینکه اولویت کمیته امداد در تخصیص منابع مالی با مناطق محروم و مرزی است خاطرنشان کرد: اعتبارات مددجویان ساکن در این مناطق باید به‌طور ۱۰۰ درصد تأمین شود.

مدیرکل آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد با اشاره به اینکه سال گذشته سرانه برخی از خدمات کمیته امداد به مددجویان مناطق محروم تا ۲۰ درصد افزایش‌یافته بود اظهار کرد: امسال این امر شامل تمام خدمات کمیته امداد می‌شود.

وی با اعلام اینکه در سال ۹۷ اعتبار مازاد ماهانه کمیته امداد نیز به مناطق محروم و مرزی اختصاص می‌یابد افزود: استان‌ها متناسب با تعداد مناطق محروم از این اعتبار بهره‌مند می‌شود.

رحیمی با اشاره به تفکیک اعتبارات مناطق محروم و غیر محروم گفت: بر این اساس پایان امسال می‌توان گزارشی از کیفیت و کمیت خدمات داده‌شده به مددجویان ساکن در مناطق محروم و مرزی اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار