رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان خبر داد: ساخت سالن چندمنظوره برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج

سنندج (پانا) - رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از ساخت سالن چندمنظوره اختصاصی دانش‌آموزان با نیاز های ویژه در مدرسه پارسای سنندج خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۰۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان خبر داد:  ساخت سالن چندمنظوره برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج

خلیل رنجبر، رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان، در مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه که درسالن همایش معلم اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: با ساخت این سالن جامعه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان به جایگاه واقعی خود در حوزه فرهنگی و تربیت بدنی خواهند رسید.

رنجبر افزود: با توجه به کمبود و فرسودگی فضاهای آموزشی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج همچنین پروژه هشت کلاسه متوسطه حرفه‌ای پسرانه نوآوران با اختصاص هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان درسنندج ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعداد سالن های ورزشی برای بهره مندی دانش آموزان با نیازهای ویژه بسیار کم است؛ افزود: برای جبران این کمبودها، یکی از خواست های جدی ما در ساخت مدارس جدید، پیش بینی سالن های ورزشی است که دانش آموزان با نیازهای ویژه نیز بتوانند از امکانات و تجهیزات این سالن ها استفاده نمایند.

رنجبر همچنین به افتخارات کسب شده مسابقات فرهنگی ورزشی سال گذشته پرداخت و کسب 4 عنوان و مقام تیمی در مسابقات فرهنگی و کسب 7 عنوان و مقام تیمی در مسابقات ورزشی را از اهم موفقیت های کشوری کسب شده عنوان کرد و گفت: این موفقیت ها رشد 20درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان در ادامه گزارشی از روند برگزاری مسابقات ارائه کرد و گفت: در این دوره از مسابقات فرهنگی ورزشی که با حضور 230 نفر از دانش آموزان دختر و پسر با نیازهای ویژه استان برگزار شد؛ دانش‌آموزان در پنج رشته ورزشی و پنج رشته فرهنگی با هم به رقابت پرداختند که در پایان این رقابت‌ها در بخش ورزشی 66 پسر و 33 دختر و در بخش فرهنگی 30 پسر و 17 دختر به عنوان برترین‌های استانی معرفی شدند.

رنجبر در پایان از مساعدت و همت مدیر کل آموزش و پرورش کردستان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در تامین اعتبار ات لازم به منظور ساخت و احداث سالن فرهنگی ورزشی چندمنظوره ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه مدرسه پارسا قدردانی و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار