امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ناجا و وزارت بهداشت

تهران (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی از امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ناجا و وزارت بهداشت خبر داد و گفت این تفاهم‌نامه فصل جدیدی را برای تقویت همکاری‌های پلیس و وزارت بهداشت رقم می‌زند.

کد مطلب: ۸۲۰۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ناجا و وزارت بهداشت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در بیست و پنجمین همایش سراسری مدیران و روسای بهداشت، امداد ودرمان ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی به دلیل تنوع و گستردگی مأموریت در اقصی نقاط کشور، همواره آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به مردم است.

وی با اشاره به ظرفیت های ناجا افزود: در عرصه های مختلف در فرایند خدمات دهی به مردم توفیقات خوبی حاصل شده و تلاش می کنیم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم. نیروی انتظامی توانسته در سال های گذشته به ویژه در چند سال اخیر گام های مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان بردارد به طوری که امروز 9 بیمارستان و 32 پلی کلینیک ناجا در سراسر کشور فعال است و چند بیمارستان هم در دستور کار برای راه اندازی می باشد که امید است با حمایت وزارت بهداشت این اقدام سریعتر صورت بگیرد.

سردار اشتری از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان ناجا و وزارت بهداشت خبر داد و گفت: این تفاهم نامه فصل جدیدی برای ارتقاء همکاری های مشترک است.

گفتنی است، بیست و پنجمین همایش سراسری مدیران و روسای بهداشت، امداد و درمان ناجا صبح امروز با حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان ارشد معاونت بهداد ناجا برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار