معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان خبر داد: انتخاب 297 دانش آموز به عنوان نفرات برگزیده استان در مسابقات قرآن، نماز و عترت

سنندج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: در مرحله استانی تعداد 297 دانش آموز به عنوان نفرات برگزیده مسابقات قرآن، نماز و عترت انتخاب شدند.

کد مطلب: ۸۲۰۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:  انتخاب 297 دانش آموز به عنوان نفرات برگزیده استان در مسابقات قرآن، نماز و عترت

حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان با اعلام این خبر گفت: از این تعداد 99 دانش آموز برگزیده به مرحله کشوری که تیر و مرداد ماه 97 برگزار می شود؛ اعزام خواهند شد.

نریمانی با بیان اینکه هر ساله مسابقات قرآن، نماز و عترت با آغاز هفته قرآن در آذر ماه شروع و در سه مرحله آموزشگاه، شهرستان و استان برگزار می شود؛ گفت: در سال تحصیلی جاری در مجموع تعداد 102 هزار و 496 نفز از دانش آموزان استان در مسابقات قرآن پ، عترت و نماز شرکت کردند.

وی افزود: این مسابقات در راستای تربیت دینی دانش آموزان و آشنایی آنان با مفاهیم قرآنی و دینی و نیز شناسایی استعداد های قرآنی و دینی در دانش آموزان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار