نمایش مستند «پارۀ تن من» با موضوع سینمای «ویم وندرس» در سالن سینماحقیقت

تهران (پانا) - برنامه این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به نمایش فیلم مستند «پارۀ تن من» ساخته «محمود بهرازنیا» با موضوع هنر فیلمسازی «ویم وندرس» نابغه‌ی سینمای آلمان اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۸۲۰۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایش مستند «پارۀ تن من» با موضوع سینمای «ویم وندرس» در سالن سینماحقیقت

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم مستند از ساعت 17 عصر روز یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه 97 در سالن سینماحقیقت این «مرکز» به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور محمود بهرازنیا (کارگردان)، ناصر صفاریان (مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها) و علی لقمانی (فیلمبردار) مورد تحلیل قرار می‌گیرد.
در مستند «پارۀ تن من» ویم وندرس دوربین کوچک دیجیتالی را مخاطب قرار می‌دهد و خاطرات و تجربیاتی از زندگی سینمایی‌اش، با ذکر و نمایش نمونه‌های مشخص توضیح داده می‌شود.
این فیلم به مدت زمان 75 دقیقه، طی سال‌های 2007 تا 2015 فیلمبرداری شده و محصول کشور آلمان است. طراح، فیلمبردار، تدوینگر، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی فیلم هم «محمود بهرازنیا» است.
گفتنی است: عموم علاقمندان جهت تماشای فیلم مستند «پارۀ تن من» و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت 17 عصر یکشنبه (23 اردیبهشت‌ماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار