رونمایی از مجموعه شعر شاعرفرهنگی در خورموج

بوشهر ( پانا ) به مناسبت هفته معلم از مجموعه شعر «ردپای عابر» سروده شاعر فرهنگی خورموج؛ سیروس مهاجری رونمایی شد .

کد مطلب: ۸۲۰۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از مجموعه شعر شاعرفرهنگی در خورموج

نیام الدین حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشتی در عصرانه شعرکه به مناسبت هفته معلم و رونمایی از کتاب شعر یکی از معلمان این خطه برگزار شد؛ گفت: نقش آموزش و پرورش در پیشرفت و تعالی جامعه یک نقش مهم، پرافتخار و ستودنی است و مساعدت نهادها کمک در توسعه فرهنگی جامعه است.

حسینی گفت : اهمیت معلمان در مقام معماران نسل آینده‌ ی ما ایجاب می ‌کند تا فضایی فراهم شود که خردمندترین و کاردان‌ ترین افراد جامعه در این شغل شریف احساس رضایت و خوش‌ بینی داشته باشند.

حسینی ادامه داد: در جامعه ای که علم و دانایی، محور توانمندی و توسعه جوامع بشری باشد ارتقای کیفی آموزش و پرورش حتمی است. حمید زارعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در آیین رونمایی از مجموعه شعر « رد پای عابر » گفت: قدم نهادن در مسیر فرهنگ و هنر، علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار، قدم هایی محکم و استوار می طلبد.

وی افزود: معلم هنرمند امانتی الهی است که مسئولیت سنگینی برای صاحب آن در پی خواهد داشت.

وی تاکید کرد : مهاجری از معلمان شاعری است که در حوزه هنر و معلمی به اخلاق مداری مشهور است و صفت بارز این فرهیخته خورموجی است.

گفتنی است سیروس مهاجری متولد ١٣٤٤ شهر خورموجی بوده و کتاب رد پای عابر اولین کتاب شعر وی می باشد و این اثر در ١٠٠٠ نسخه توسط انتشارات دریانورد به چاپ رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار