مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه مراسم استقبال از کاروان دانش آموزی قهرمان جهان:

دانش آموزان خوزستانی با کسب ۵ مدال طلا و ۳ نقره بر بام کشتی فرنگی جهان ایستادند

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تیم کشتی فرنگی دانش آموزان خوزستان با کسب ۵ مدال طلا و ۳ نقره ویک مقام پنجم عنوان قهرمانی کشتی فرنگی دانش آموزان جهان را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۸۲۰۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان خوزستانی با کسب ۵ مدال طلا و ۳ نقره بر بام کشتی فرنگی جهان ایستادند

محمد تقی زاده در حاشیه آیین استقبال از کاروان دانش آموزی قهرمان کشتی فرنگی جهان با بیان اینکه این رقابت ها شاهد حضور ۵۰ کشور و ۳ هزار دانش آموز ورزشکار بود؛ اظهار کرد: دانش آموزان خوزستانی علیرغم شرایط غیر عادی و نابرابر با پشت سر گذاشتن سایر رقبای خود موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی فرنگی جهان در مراکش شدند.

وی افزود: در جریان رقابت ها، متاسفانه رابطه بین دولت مراکش و جمهوری اسلامی ایران تیره شد. نتیجه این رویداد، جلوگیری از تمرین فرنگی کاران خوزستان و تعلیق شرکت این تیم در این رقابت ها به مدت ۴۸ ساعت بود. پس از رایزنی ها و پیگیری های گسترده بالاخره موفق شدیم اجازه بازی تیم ایران را از دولت مراکش بگیریم. حتی با وجود این شرایط تیم ما موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

تقی زاده در ادامه با اظهار اینکه کسب این موفقیت حاصل تلاش و پشتکار دانش آموزان خوزستانی و مربیان آنها بود، خاطرنشان کرد: این موفقیت بزرگ را در وهله ی اول به ملت سرافراز ایران و در وهله ی دوم به جامعه بزرگ تعلیم و تربیت کشور تبریک می گویم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به زحمات و تلاش های استاندار خوزستان در حمایت از ورزش دانش آموزی استان، گفت: مجموعه استانداری خوزستان و شخص دکتر شریعتی حمایت های بی شائبه ای از تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی دانش آموزان خوزستانی داشتند. همچنین اداره کل ورزش و جوانان حمایت های گسترده ای از آموزش و پرورش خوزستان داشته است. امیدواریم همچون گذشته شاهد مشارکت سایر دستگاه ها و نهادها در امر تقویت ورزش قهرمانی دانش آموزی باشیم.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه افرادی که در کسب این عنوان مشارکت داشتند؛ گفت: دانش آموزان خوزستانی دارای ظرفیت بالایی در حوزه ورزش قهرمانی هستند لذا شایسته است بیش از پیش از این دانش آموزان با استعداد حمایت شود تا شاهد موفقیت های روزافزون فرزندان خوزستان در عرصه ورزش جهانی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار