مدیر آموزش و پرورش آبادان

اختتامیه دهمین المپیاد ورزشی دانش آموزان آبادان برگزار شد

آبادان (پانا) - اختتامیه دهمین المپیاد ورزشی یادواره شهید منصور کارکوب زاده و 400 شهید دانش آموز در تالار معلم شهرستان آبادان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۰۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه دهمین المپیاد ورزشی دانش آموزان آبادان برگزار شد

اعظم قاسمی زاده با بیان اینکه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای یکی از طرح‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش است، گفت: این روزها شاهد هستیم که فقر حرکتی دانش آموزان مشکلات جدی را برای دانش آموزان به دنبال داشته است که برگزاری این المپیاد ورزشی به شناسایی استعداد های دانش آموزان کمک می کند و بستر ساز مناسب برای مشارکت گروهی، فعالیت های ورزشی ، ،نشاط ، شادابی ، سلامت و تندرستی دانش آموزان است.

وی اظهار کرد: این مسابقات در رشته های مختلف از جمله والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال، تنیس روی میز، داژبال، آمادگی جسمانی، اسکیت، دو و میدانی، طناورز، طناب کشی و سایر رسته های تیمی و انفرادی در 90 مدرسه دخترانه و 80 مدرسه پسرانه و جمعا 170 مدرسه انجام شد.

قاسمی زاده تصریح کرد : امسال دانش آموزان آبادان موفق شدند 5 مقام برتر مسابقات استانی در رشته های بسکتبال دختران مقطع ابتدایی و متوسطه اول ، تنیس روری میز پسران مقطع ابتدایی ، شنا دختران مقطع ابتدایی و فوتسال ناشنوایان را کسب کنند .

گفتنی است اختتامیه دهمین المپیاد ورزشی در دو روز ویژه دختران و پسران برگزار و در پایان مراسم به مقام آوران منظقه ای و استانی مدال و کاپ قهرمانی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار