نشست هم اندیشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و آموزشگاه های آزاد فن آوری اطلاعات استان در خصوص طرح ایران مهارت

کرج (پانا) - جلسه بررسی روند دوره های طرح ایران مهارت با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ، رئیس موسسات کار آموزی آزاد استان ، و مدیران آموزشگاه های آزاد فن آوری اطلاعات استان البرز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۰۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و آموزشگاه های آزاد فن آوری اطلاعات استان در خصوص طرح ایران مهارت

تقی غیاثی تبار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با اشاره به اجرای طرح «ایران مهارت» که با هدف فرهنگ‌سازی در جهت مهارت‌آموزی دانش آموزان برای ورود به بازار کار می باشد به مدیران آموزشگاه ها تاکید کرد که با کیفیت بخشی به آموزش ها در این طرح و با خلاقیت در آموزش میتوان چشم اندازی جهت درخواست برگزاری این دوره ها توسط آموزش و پرورش ایجاد نمود . وی افزود امروز آنچه بیش از همه برای بخش خصوصی و بازار کار حائز اهمیّت است، موضوع مهارت است، از این رو با کیفیت بخشی در آموزش ها می توانیم در سوق ‌دهی به علائق و توانمندی دانش‌آموزان گام عملی مؤثری برداریم.

وی افزود: این طرح که توسط ۳۴ آموزشگاه آزاد فن آوری و اطلاعات استان البرز در حال اجرا ست یکی از برنامه های ملی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد . وی خطاب به مدیران آموزشگاه ها که در این طرح مشارکت دارند گفت با پویایی ، شفاف سازی و سهمیه بندی برای انعقاد قرارداد ها می توان عدالت آموزشی را نیز رعایت کرد که اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در این خصوص با نظارت بیشتر و اطلاع رسانی دقیق تر هم سو با سیاست های سازمان با مدیران آموزشگاه ها همکاری می نماید.

در پایان مدیران آموزشگاه ها به مشکلات و چالش های پیش رو پرداختند که مدیر کل راهکارها و پیشنهادهای خود در خصوص رفع این چالشها و مشکلات عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار