همایش سلامت ویژه بانوان بازنشسته و خودسرپرست در آموزش و پرروش فارس در شیراز برگزار شد

شیراز (پانا) - مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه همایش سلامت ویژه بانوان بازنشسته و خودسرپرست به منظور ارتقاء سطح آگاهی آنان نسبت به سلامت در زمینه های مختلف جسمی، روحی و روانی برگزار شده افزود: افزایش سطح آگاهی مادران منجر به رشد سلامت فرزندان و خانواده های آنان و حتی دانش آموزانی که در مدارس حضور دارند می شود و یک هم افزایی را در افزایش سطح آگاهی به همراه دارد.

کد مطلب: ۸۲۰۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
همایش سلامت ویژه بانوان بازنشسته و خودسرپرست در آموزش و پرروش فارس در شیراز برگزار شد

مسئول برگزاری همایش سلامت ویژه بانوان بازنشسته و خودسرپرستدر گفت و گو با پانا اظهار داشت: این همایش در مدت 3 سال است که تقریبا هر ماه ویا دو ماه یکبار برای اعضای گروه های تدبیر فرهنگیان، بانوان خود سرپرست فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش استان و بازنشستگان برگزار شده است.

شیرازی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش آموزش پیشگیری و حفظ سلامتی بانوان است که درهر ماه از یک یا دو متخصص و فوق تخصص دعوت میکنیم که مسائل مربوط به حوزه سلامت را تشریح کنند و تاکنون در زمینه های طب پزشکی، بیماری های شایع زنان ، طب سنتی، ارتوپدی و یورولوژی، سلولهای بنیادی با کمک متخصصین مختلف و استفاده از اساتید دانشگاه علوم پزشکی اطلاع رسانی هایی انجام شده است.

وی ابراز داشت: پیشگیری در اولویت درمان است و می تواند هزینه های درمان را برای کشور پایین بیاورد و این نوع اطلاع رسانی ها و افزایش دانش فکری و علمی همکاران فرهنگی منجر به پیشگیری میشود.

وی تصریح کرد: در واقع مخاطبین این همایش در انتقال پیام های سلامتی همایش به خانواده ها نقش موثر دارند و در مجموع اگر در سمیناری 100 نفر شرکت کنند اثرات آن می تواند حداقل روی یک جمعیت 5 برابری موثر باشد.

پرسش و پاسخ های پزشکی و اجرای برنامه های شاد و مفرح وخنده درمانی نیز برای تلطیف روح و تنوع در زندگی از دیگر برنامه های این همایش که با همکاری و اعضای موسسه تدبیر برگزار شده، بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار