رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خبر داد

ترافیک سنگین‌ مبادی ورودی تهران در اولین روز هفته

تهران (پانا) - رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک سنگین‌ مبادی ورودی تهران در اولین روز هفته خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۰۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک سنگین‌ مبادی ورودی تهران در اولین روز هفته

سرهنگ دوم محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک این پلیس در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت ترافیکی شنبه (22 اردیبهشت) گفت: در اولین روز هفته جاری شاهد بار ترافیکی ورودی به تهران مخصوصاً در محورهای غربی و جنوبی هستیم. به همین علت در بزرگراه‌های همت، شیخ فضل‌ا...، شهید لشگری و همچنین آزادراه تهران - کرج دارای بار ترافیکی متراکم است.

رازقی همچنین اشاره کرد: با توجه به احتمال بارش باران در روز جاری ترافیک سنگین مخصوصاً در محورهای مرکزی، شمالی و بزرگراهی پیش‌بینی می‌شود.

وی خبر داد: روز گذشته یک مورد تصادف فوتی در بزرگراه اتفاق افتاده و راننده یک کامیونت به‌علت عدم توجه به جلو با یک دستگاه کامیون که در حاشیه معبر پارک بود، برخورد کرد که منجر به فوت سرنشین کامیونت شد. در این تصادف بی‌احتیاطی راننده و عدم توجه به جلو مشهود است. با توجه به اینکه عدم توجه به جلو از دلایل اصلی تصادفات در شهر تهران است، توصیه می‌شود رانندگان محترم از انجام کارهایی که باعث حواس‌پرتی می‌شود مانند خوردن، آشامیدن و صحبت با تلفن همراه خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار