رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان: تکمیل پروژه های آموزشی باید در اولویت قرار گیرد

سقز(پانا) - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در بازدید از دبیرستان در دست احداث الزهراء شهرستان سقز گفت: اتمام پروژه های آموزشی باید در اولویت اقدامات باشد.

کد مطلب: ۸۲۰۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان:  تکمیل پروژه های آموزشی باید در اولویت قرار گیرد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان به همراه فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان از مدرسه نیمه تمام نمونه الزهراء بازدید به عمل آورد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان در این بازدید که به منظور اطلاع از روند ساخت پروژه‌های آموزشی نیمه تمام مدارس سقز بعمل آمد، اظهار داشت: هدف از این بازدید ها، تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی و رهایی مسئولین شهرستان از دغدغه مهم است.

بهرام نصراللهی زاده اظهار داشت: با توجه به امکانات و پتانسیل های موجود در منطقه، باید هرچه در توان داریم جهت تسریع در اتمام پروژه های عمرانی و در دست احداث آموزش و پرورش تا قبل از بازگشایی مدارس در سال 97 انجام دهیم .

وی ادامه داد: در مناطق محروم استعدادهای درخشانی وجود دارد که از فضاهای آموزشی مناسبی برخوردار نیستند، بنابراین توسعه این فضاها اقدام مهمی در راستای ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان تصریح کرد: تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت تا نیازهای تجهیزاتی و تعمیراتی ضروری مدارس منطقه را برطرف کنیم و امیدوارم بتوانیم به اهداف مورد نظر در این حوزه در کوتاه‌ترین زمان ممکن دست یابیم.

فرماندار سقز نیز در این بازدید تکمیل مدرسه نیمه تمام الزهراء را یکی از مهم ترین پروژه های آموزشی بر شمرد و گفت: با توجه به نبود مدرسه در منطقه همجوار، اتمام این پروژه بسیار مهم و ضروری است.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان سقز نیز قول های مساعدی برای پیگیری تکمیل این پروژه نیمه تمام را تا آغاز سال تحصیلی جدید را داد.

محمدیان گفت : فرمانداری شهرستان در این خصوص و تکمیل سایر مدارس مکاتبات و رایزنی های جهت تسریع اتمام این پروژه ها به عمل خواهد آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار