اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری مقطع ابتدایی در شهر قدس برگزار شد

شهرقدس (پانا) -اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری مقطع ابتدایی در شهرقدس با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی، معاون آموزش ابتدایی وکارشناس مسئول فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش شهرقدس در سالن شهید دهنو برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۰۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری مقطع ابتدایی در شهر قدس  برگزار شد

در ابتدای برنامه محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس خطاب به دانش آموزان گفت:در کل دنیا هفت میلیارد انسان زندگی می کنند وخداوند طوری انسانها را آفریده که هیچ کدام آنها اثر انگشتشان مثل هم نیستو این یعنی اینکه هیچ کدام از ما شبیه به هم نیستیم .
وی در ادامه افزود: خداوند متعال به یک نفر قدرت مدیریت به یک نفر صدای خوب می دهد به هرکسی یک نعمت خاصی می دهد که ما باید این ها را در خودمان کشف کنیم و در آن مسیر حرکت کنیم تا به قله موفقیت برسیم.
قاسمی ادامه داد: دانش آموزان برتر افتخار خانواده مدرسه و شهر خود هستند و می توانند در مدارج بالا تر برای کشور افتخار آفرین باشند.
وی یکی از رمز های مهم پیشرفت را مهربانی برشمرد و از دانش آموزان خواست با پدر ، مادر ، همسایه و دوست مهربان باشند.
قاسمی ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزانی که در مسابقات فرهنگی هنری رتبه آوردند، گفت: والدین یکی از نقش های مهم پیشرفت فرزندانشان خواهند بود که باید مسیر پیشرفت را برای فرزندان خود میسر می کنند.
شایان ذکر است ،در این مراسمبه نفرات اول تا سوم مسابقات فرهنگی و هنری لوح سپاس اهدا شد.
/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار