حضور خیران، تحقق مدیریت مشارکتی در آموزش و پرورش است

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: حضور خیران در کنار آموزش و پرورش مدیریت مشارکتی را محقق می‌کند.

کد مطلب: ۸۲۰۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور خیران، تحقق مدیریت مشارکتی در آموزش و پرورش است

عسکری نیکزاد در بیستمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار استان مازندران که در اردوگاه شهدای دانش آموز شهرستان ساری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مشکلات دولت، خیرین نقش موثر و بسزایی در آموزش و پرورش و دیگر عرصه ها دارند.

او با بیان اینکه مدیریت مشارکتی تنها راه ارتقا نظام آموزش و پرورش است، تصریح کرد: حضور خیران در کنار آموزش و پرورش مدیریت مشارکتی را محقق می‌کند و سلامت مدرسه را تضمین می‌بخشد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تأکید کرد: مدیریت مشارکتی در آموزش و پرورش باعث توفیق در فعالیت نظام تعلیم و تربیت می‌شود.

نیکزاد با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه باید شرایط به گونه‌ای شود که به حد بی‌نیازی در وضعیت سخت‌افزاری مدارس برسیم، افزود: لازم است کمک‌های خیرین از مدرسه‌سازی به سمت مدرسه‌پروری هدایت شود و باید برای مقاوم‌سازی مدارس تلاش شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها باید در جهت غنی‌سازی و کاهش دغدغه معلمان، والدین، برنامه‌های درسی و دیگر اقدامات فرهنگی باشد تا آموزش و پرورش به رسالت واقعی دست یابد.

خیران مازندرانی به 70 درصد تعهدات خود عمل کردند

مدیرکل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس مازندران نیز در این مراسم گفت: سال گذشته خیرین مازندرانی به 70 درصد تعهدات خود برای ساخت و اتمام پروژه های مدرسه سازی عمل کردند که این رقم در میانگین کشور حدود 40 درصد بوده است.

قربان‌علی شیرزاد افزود: سال گذشته خیرین مدرسه ساز مازندرانی 355 میلیارد تومان اعتبار تعهد کردند که از این میزان 250 میلیارد تومان محقق شد.

او ادامه داد: پروژه های تحویلی مردمی و مشارکتی از سال 79 تا پایان سال گذشته در مازندران 446 طرح با 2 هزار و 476 کلاس درس است.

مدیرکل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس مازندران پروژه های نیمه تمام مردمی و مشارکتی استان را نیز 47 پروژه با 247 کلاس درس عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار