پیام شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی به جشنواره ملی تئاتر ایثار

تهران (پانا)- شهرام کرمی در پیامی که به مناسبت برگزاری ششمین دوره جشنواره ملی تئاتر ایثار نوشت ابراز امیدواری کرد که این رویداد، برپایه تفکر، شناخت، تلاش و خلاقیت، آوردگاهی شایسته، نام شهیدان و ایثارگران سرافراز ایران اسلامی باشد.

کد مطلب: ۸۲۰۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی به جشنواره ملی تئاتر ایثار

به گزارش ستاد خبری ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار ، در متن مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار آمده است:

به نام پروردگار یکتا

آنان همه از تبار باران بودند رفتند ولی ادامه دارند هنوز

بی گمان یکی از بزرگترین رسالت های هنر و هنر نمایش، بیان و نشر ارزش های بلند انسانی است، خصایل نیکویی که جهان را می آراید و از تیرگی می پالاید.

تئاتر در ناب ترین تبلور خویش به پالایش و پیرایش جهان می اندیشد و زدودن تاری و غبار از رخ و روان انسان.

جشنواره تئاتر " ایثار " با نام نیکی که دارد در پی آن است تا از نیکان زمانه یادی کند ونشانشان بلند دارد و از ره آورد این یاد دلنشین آمیخته با شعور، چراغی فراهم آورد، برای روشنایی امروز و فردا.

صمیمانه همت و تلاش ارزشمند تمام هنرمندان، گروه های نمایشی و تلاشگران ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در دیار سربلند " کرمانشاه " را ارج نهاده و امیدوارم این رویداد، برپایه تفکر، شناخت، تلاش و خلاقیت، آوردگاهی شایسته، نام شهیدان و ایثارگران سرافراز ایران اسلامی باشد . ان شاءالله. شهرام کرمی

ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری سید مرتضی حسینی از 21 تا 24 اردیبهشت ماه جاری در شهر کرمانشاه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار