مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)

دانشجویان میهمان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حرم امام خمینی(ره) اسکان یافتند

شهرری (پانا)- مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: دانشجویان میهمان بازدیدکننده از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حرم امام خمینی(ره) اسکان یافتند.

کد مطلب: ۸۲۰۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دانشجویان میهمان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حرم امام خمینی(ره) اسکان یافتند

سعید خال در این رابطه اظهار داشت : سازمان بهشت زهرا(س) با هدف هم افزایی و همکاری در راستای برگزاری هر چه با شکوه تر نمایشگاه بین المللی کتاب تهران،مسئولیت اسکان دانشجویان شرکت کننده از سراسر کشور را در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر عهده گرفته است.
وی به همکاری شهرداری حرم و وزارت ارشاد اشاره کرد و یادآور شد: همکاری این دو نهاد تاثیرگذار با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی جوانان و دانشجویان با آرمان های امام راحل است.
خال با اشاره به اینکه بهشت زهرای تهران آرامگاه 34 هزار شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و همچنین محل قرار گیری مرقد مطهر امام خمینی(ره) است تاکید کرد: ظرفیت عظیم فرهنگی بهشت زهرا(س) باید در توسعه فرهنگی کشور مورد استفاده قرار گیرد.
وی قرار دادن مکان مورد نظر جهت اسکان دانشجویان و طلاب بازدیدکننده از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را در راستای اهداف فرهنگی شهرداری تهران عنوان کرد و افزود: کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) امیدوار هستند میزبانان خوبی برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی باشند.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار