مدیر کل راه وشهرسازی استان یزد مطرح کرد؛

اجرای ساخت و سازهای با کیفیت در گرو نظارت مناسب

یزد (پانا) - مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد بیان داشت: مهندسین می توانند با حضور مستمر در امر نظارت و با دقت نظر و فکر و اندیشه آرام کار را به سرانجام برسانند.

کد مطلب: ۸۲۰۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ساخت و سازهای با کیفیت در گرو نظارت مناسب

"محمد نقصان محمدی" ضمن برشماری اهمیت نظارت در امر ساخت و ساز گفت: مهندسین باید با آرامش خاطر و آرامش خیال به حوزه نظارت وارد شوند بصورتی که اولویت کاری و شغل اول مهندسین باشد.

وی با اشاره به اینکه امرنظارت باید به صورتی انجام گیرد که ضمن اجرای درست نقشه های طراحی شده و بکارگیری مناسب مصالح ساختمانی، نیروهای انسانی نیز کار خود را به درستی انجام دهند تا بتوانیم به بهره وری بالایی در ساخت و ساز دست یابیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد با بیان اینکه یکی از مهمترین نکات در بحث نظارت به پایان رساندن کار است گفت: ما معمولا به دنبال شروع کردن کارها هستیم ولی موضوعی که کمتر به آن توجه شده اجرای درست، کنترل، نظارت و در نهایت اتمام و به پایان رساندن کار است بصورتی که امروزه وقتی به برخی از ساختمانها و پروژه ها ورود می کنیم هنوز جای کار دارند که مهندسین می توانند با حضور مستمر در امر نظارت و با دقت نظر و فکر و اندیشه آرام کار را به سرانجام برسانند.

وی با اشاره به اینکه لازمه ساخت و سازهای با کیفیت، نظارت مناسب است ادامه داد: مهندسین کسانی هستند که طراحی می کنند و این طراحی توسط ناظرین خوب به نتیجه می رسد و در صورت نبود نظارت مناسب یک طرح خوب میتواند به درستی اجرا نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار