نمایشگاه آثار خودکاری نقاشی و طراحی در شهر قدس افتتاح شد

شهر قدس (پانا) - نمایشگاه آثار خودکاری نقاشی ، طراحی ،نقاشی خط،تصویر سازی کودک با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر قدس در کانون فرهنگی تربیتی قدس،افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۲۰۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه آثار خودکاری نقاشی و طراحی در شهر قدس افتتاح شد

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم اولین نمایشگاه آثار خودکاری با حضور محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی ،زهرا زراعت کار کارشناس مسئول فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش شهرقدس در کانون فرهنگی تربیتی قدس افتتاح شد.
محمد قاسمی در این زمینه گفت:در طول تاریخ هنر،انسانها همیشه دنبال هنر بوده اند،شاید نقاشی درون غارها را شروع هنرمندی انسان بتوان نامید و روح انسان از هنر لذت می برد و با هنر رشد می کند.

وی افزود : برپایی این گونه نمایشگاه های دانش آموزی باعث شکوفا شدن استعداد دانش آموزان می شود و اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد.
دراین نمایشگاه شصت نفر از دانش آموزان هنرمند شهرستان قدس از مقطع دوره اول و دوم متوسطه اولین آثار نقاشی خط با خودکار خویش را با کمک مربی نقاشی خود گلناز عابدینی به نمایش گذاشتند.

زهرا بابایی رئیس کانون فرهنگی تربیتی قدس گفت :به خاطر توانمندی مربی این دانش آموزان که از معلمان آموزش و پرورش می باشند اولین آثار این هنرآموزان به معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شد.

/ خبرنگار : موسی میدانی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار