پیام تبریک سید نظام مرادی به مناسبت 21 اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

سید نظام مرادی رئیس سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی سالگرد تاسیس این نهاد را تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۲۰۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سید نظام مرادی به مناسبت 21  اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

به گزارش پانا از یاسوج ، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای مهربان را تقدیس و ستایش سزاست که خوان کرمش را به وسعت پهن دشت گیتی گسترانید، تا عالمین از لطف و رحمت واسعه اش متنعم شوند.

همه پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت او دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت ، تعهد و ایثارسیراب می شوند.

بی شک سازمان دانش آموزی دارای نقش و جایگاه والایی در تربیت اجتماعی دانش آموزان عزیز میهن اسلامی است و اهمیت آن زمانی متجلی می شود که با اهداف و برنامه های پیش روی خود بستری مناسب برای بسط مشارکت نسلی متعهد ، متدین، شاداب و توانمند در عرصه های مختلف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آورد. این سازمان به مثابه بازوئی توانمند برای معاونت پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش در زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان و کسب فضایل اخلاقی ، مهارتی، اجتماعی و کمالات انسانی است .

اکنون در سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی فرصت را مغتنم شمرده و با قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های تمامی مربیان پرتلاش که سرمایه بزرگ سازمان دانش آموزی هستند ، این روز را به مربیان و دانش آموزان عزیز عضو تشکلات پیشتاز ، خبرگزاری پانا ، مجلس دانش آموزی ، مجامع اعضاء و مربیان و همه زحمت کشان این عرصه در سراسر استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم ضمن استعانت از خداوند متعال و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید ، شاهد حضور پویا و فعال این تشکل بزرگ دانش آموزی و انتقال مهارت های اجتماعی به نسل جوان باشیم.

سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران درتاریخ 21/2/78 با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران تشکیل و فعالیت رسمی خود را در مدارس کشور آغاز کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار